جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۱۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۰
براساس اعلام نتایج ارزیابی سازمان بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، شرکت ایساکو موفق شد با کسب بیشترین امتیاز در میان شرکت‌های خودروساز و واردکننده خودرو در صدر جدول ارزیابی شرکت‌های خدمات پس از فروش خودرویی قرار گیرد.
کد خبر: ۱۸۳۳۳
رکورد ایساکو در کاهش زمان تعمیرات و افزایش سرعت خدمات

تیتر 20 - ایساکو در حالی برای هشتمین سال پیاپی مقام اول خدمات پس از  فروش را در میان خودروسازان از آن خود کرده که ارایه خدمات مناسب و به موقع به مشتریان، جزو مهم‌ترین برنامه‌های استراتژیک این شرکت بوده است. تلاش مجموعه خدمات پس از فروش ایران خودرو بر این بوده که با شناسایی و درک انتظارات مشتریان، نقاط قابل بهبود خود را با بهترین و مناسب‌ترین روش‌ها به استانداردهای مورد نظر سازمان حمایت از حقوق مصرف کننده و استانداردهای جهانی نزدیک کند.

یکی از مهم‌ترین و اثرگذارترین علل در میزان رضایت مشتریان، مساله سرعت ارائه خدمات و زمان تعمیرات خودرو در شبکه نمایندگی‌ها است؛ که شرکت ایساکو بر اساس برنامه‌ریزی یک‌ساله‌ در این زمینه (از شهریور سال95 تا شهریور امسال) موفق شد، زمان تعمیرات در شبکه خدمات پس از فروش ایران‌خودرو را به 1.8 روز کاهش دهد و به رشد قابل توجهی در این حوزه دست یابد.

گفتنی است، این مهم با افزایش ظرفیت تعمیرگاه‌ها، آموزش‌های جدید برای نیروهای فنی خبره، افزایش تامین و تسهیل دسترسی به قطعات یدکی در نمایندگی‌ها و استفاده بهینه از امکانات موجود در سیستم و ... میسر شد. 

همچنین لازم به ذکر است، اجرای «طرح تحول» در سال 95 و «طرح جهش» در سال 96 باعث ارتقاء ایساکو در بسیاری از زمینه‌های خدماتی و افزایش کارایی و بهره‌وری شد و گام‌های مهم و مثبتی در زمینه افزایش رضایت مشتریان برداشته شد که افزایش 25 امتیازی شاخص رضایت مشتری در بهار سال 96 نسبت به مدت مشابه در سال قبل نیز موید تلاش‌های صورت گرفته در این حوزه است./ایساکو
ارسال نظرات
موضوعات روز