چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 24
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۱۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۴
قرار است به زودی شاهد جولان قایق های شخصی و لوکس در سواحل خزر، از جمله در سواحل منطقه آزاد انزلی باشیم و با تسهیل مقررات، شاهد گسترش تفریحات دریایی و رونق خرید قایق های شخصی باشیم.
کد خبر: ۱۸۵۴۰

حضور قایق های تفریحی لوکس در سواحل شمالی ایران


تیتر20 - اگرچه مدتی است سواحل جنوبی ایران به سبب تردد برخی از چهره های سرشناس، از جمله بازیکنان سرشناس فوتبال، محل رفت و آمد و لنگر گرفتن تعدادی از قایق های تفریحی لوکس شده است، با این حال هنوز هم تجارت رسمی و واردات و فروش این وسیله های گران قیمت رسمیت آن چنانی (مخصوصا در سواحل شمالی ایران) نیافته است.

با این حال گویا قرار است به زودی شاهد جولان قایق های شخصی و لوکس در سواحل خزر، از جمله در سواحل منطقه آزاد انزلی باشیم و با تسهیل مقررات، شاهد گسترش تفریحات دریایی و رونق خرید قایق های شخصی به عنوان یکی دیگر از سمبل های ثروت و رفاه ایرانی باشیم.

حضور قایق های تفریحی لوکس در سواحل شمالی ایران

این خبر را حمید سوادکوهی، مدیرعامل شرکت خورشید گستر کاسپین، نماینده انحصاری قایق‌های تفریحی باواریا آلمان اعلام کرده و اضافه کرده است که: شرکت خورشید‌گستر‌کاسپین، با ارائه محصولات باکیفیت و به‌روز دنیا که دارای بالاترین استانداردهای جهانی هستند، بهترین‌ قایق های تفریحی را برای علاقه مندان ایرانی به ارمغان خواهد آورد.

تا این زمان، اتومبیل های لوکس، محصولات برند های معتبر جهانی، خرید و نگهداری از اسب های گران قیمت و گاهی اوقات هواپیماهای شخصی و نظایر آن به عنوان سمبل زندگی های لاکچری در ایران شناخته می شدند، اما گویا به زودی باید داشتن قایق های تفریحی گران قیمت را هم باید به این موارد اضافه کرد.

به هرحال قایق‌های تفریحی، واژه‌های آشنایی هستند که آنها را در سواحل کشورهای همسایه و یا در فیلم‌ها دیده‌ایم و شاید تا این اواخر دیدن چنین مناظری در ایران بویژه در شمال، برای همگان غیر منتظره بود؛ اما مانند سایر پدیده های بین المللی داشتن قایق های تفریحی هم به یک عادت مرسوم برای ایرانی ها بدل خواهد شد.

حضور قایق های تفریحی لوکس در سواحل شمالی ایران


تا جایی که سواد‌کوهی درباره اهداف شرکتش درخصوص واردات و فروش قایق های تفریحی می گوید: ارج‌نهادن به شان و شایستگی مشتری ایرانی، یکی از اهداف ماست و رویکرد این مجموعه، اندیشیدن به آرمان‌های فراملی است.

وی ادمه می دهد: ما کوشیده‌ایم نیاز مردم سرزمین مان را شناسایی‌کرده و خدمات موثری را به آنها ارائه دهیم. چون هر روز، شاهد تمایل بیشتر مردم به گردشگری در دریا و ساحل هستیم.

وی در نهایت این نوید را می دهد که «در آینده‌ای نه چندان دور، می‌توانید در قایق شخصی خود و در کنار عزیزانتان، زیباترین هدیه‌های طبیعت را در سرزمین خودتان، به تماشا بنشینید.»

ارسال نظرات
موضوعات روز