جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۱۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۰
شهردار تهران اظهار کرد: برای برقی کردن خودروها و موتورسیکلت‌ها توافقاتی با یکی از آژانس‌های اینترنتی انجام شده اما برای نهایی کردن این موضوع و اینکه تمام سیستم حمل و نقل عمومی و پیک‌های موتوری برقی شوند منابع مورد نیاز باید تامین شود.
کد خبر: ۱۸۶۶۲

تیتر20- شهردار تهران اظهار کرد: برای برقی کردن خودروها و موتورسیکلت‌ها توافقاتی با یکی از آژانس‌های اینترنتی انجام شده اما برای نهایی کردن این موضوع و اینکه تمام سیستم حمل و نقل عمومی و پیک‌های موتوری برقی شوند منابع مورد نیاز باید تامین شود.

محمدعلی نجفی که در جلسه عصر امروز کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی حضور داشت تصریح کرد: بر اساس بررسی‌های انجام شده حدود 30 هزار میلیارد تومان بدهی از شهرداری سابق به دوره جدید رسیده که بخشی از این بدهی‌ها به سیستم بانکی است. در کنار این بدهی‌ها مطالباتی نیز از سوی شهرداری از دولت دارد.

وی افزود: حضور شهردار تهران در جلسات هیات دولت نکته مثبتی است که در جهت تعامل بین دولت و شهرداری موثر خواهد بود و ما امیدواریم با نگاه خوبی که بین شهرداری و دولت وجود دارد بتوانیم مطالبات خود را به موقع و حداقل بخشی از مطالباتی که مربوط به سال جاری است را دریافت نماییم.

نجفی در خصوص مطالبات شهرداری از محل درآمد ناشی از جریمه‌های رانندگی نیز گفت: یکی دیگر از منابع پیش بینی شده برای درآمد شهرداری بر اساس قانون بخشی از درآمد حاصل از جریمه‌های رانندگی است که متاسفانه به حساب شهرداری واریز نشده و ما پیگیریم این موضوع محقق شود.

در بخش دیگری از جلسه امروز نمایندگان دغدغه‌های خود را در خصوص مسائل مرتبط با ترافیک، آلودگی هوا، پرداخت‌های بی دلیل شهرداری در دوره قبل و لزوم پیگیری تحقیق و تفحص از شهرداری که پیشتر در مجلس رای نیاورد مطرح کرد./ایسنا
ارسال نظرات
موضوعات روز