پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 25
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۲۰ مهر ۱۳۹۶ - ۰۷:۰۰
ميلاد زكي‌پور براي جبران اتفاقي كه در اواخر بازي مقابل سپيدرود رشت برايش رخ داد، انگيزه‌هاي زيادي دارد.
کد خبر: ۱۸۷۴۹
تیتر20- ديداري كه در آن زكي‌پور پس از مصدوميت به ميدان رفت و درون محوطه 18 قدم، بازيكن حريف را سرنگون كرد تا يكي از دو گل خورده رشتي‌ها از روي نقطه پنالتي جبران شود. او از شرايط خوب اين روزهايش خبر داد و گفت كه به كلي آسيب‌ديدگي‌‌اش را پشت‌سر گذاشته و از هر نظر آماده بازي كردن است.
 
*اين روزها در تمرين حضور فعالي داري؟

شكر خدا از نظر بدني وضعيتم عالي است و پس از تعطيلي موقتي كه داشتيم، تمرينات خوبي را انجام داده‌ام. البته در آن چند روز هم تمرين مي‌كردم چون مي‌خواستم با بهترين وضعيت به تمرين برگردم.
 
* براي بازي با فولاد آماده هستي؟

بله، شرايط خوبي داريم. پس از آمدن سرمربي جديد بچه‌ها با قدرت‌تر در تمرينات شركت مي‌كنند و همه درصدد هستيم تا بتوانيم از اين به بعد همه بازي‌ها را با برد به پايان برسانيم. در ديدار قبلي با شرايط نامساعد بدني بازي كردم و يك اشتباه كردم و اگر بتوانم اعتماد شفر را جلب و در اين ديدار بازي كنم، حتماً ثابت خواهم كرد آن پنالتي فقط يك اتفاق بوده است.
 
* قبل از اين چنين هدفي نداشتيد؟

داشتيم ولي متأسفانه بدشانسي و اتفاقات غيرمعمول باعث مي‌شدند توپ‌هاي‌مان به گل تبديل نشود. خيلي بد آورديم و شرمنده هواداران شديم.
 
* به شهرآورد هم فكر مي‌كنيد؟

از حالا! نه بابا! فعلاً يكي، دو بازي مهم پيش‌رو داريم. بازي با فولاد خيلي دشوار است و بايد هر طور شده از اين بازي سربلند  بيرون بياييم و بعد هم يك بازي مهم ديگر در جام ‌حذفي داريم.
 
* چقدر از فولاد شناخت داريد؟

من فصل قبل در بازي رفت جلوي اين تيم حضور نداشتم. همان بازي كه در اهواز يك – يك شديم ولي در بازي برگشت من هم به ميدان رفتم و بازي را با يك گل برديم. ان‌شاءا... بتوانيم در اين بازي هم حتي شده با يك گل برنده شويم و 3 امتياز بازي را بگيريم. البته فولاد تيم سرحال و خوبي است و مي‌دانيم بازي سختي داريم.
 
* رابطه‌‌تان با شفر چطور است؟

او خيلي مهربان است. البته نظم بالايي هم در تمرينات دارد. از روز اول سعي كرد رابطه خوبي با بچه‌ها برقرار كند و تا حد زيادي هم در اين كار موفق بود.
 
* از نظر فني چطور؟

خيلي حرفه‌اي است. البته ما قبل از آن هم با منصوريان و درموت تمرينات حرفه‌اي داشتيم ولي خب هر كسي سبك خودش را دارد و شفر هم همه تلاشش را مي‌كند تا ما با بهترين شرايط به ميدان برويم. او هم همان هدفي را دنبال مي‌كند كه منصوريان داشت.
 
* او گفته بود تيمي را تحويل گرفته كه اعتماد به نفس لازم را نداشته. اين را قبول داري؟

نمي‌دانم چه بگويم. من جاي او نيستم. مربي‌ای با تجربه شفر قطعاً نگاهش با من متفاوت است و لابد او چنين حسي داشته كه اين حرف را زده است. وگرنه ما در رشت با اعتماد به نفس خوبي بازي كرديم و برنده هم شديم. قطعاً بازي به بازي كه باز هم نتيجه بگيريم، از نظر روحي بهتر هم مي‌شويم. سال قبل هم همين روزها را تجربه كرديم و هر بازي كه برد مي‌آورديم، با روحيه بهتري به استقبال بازي بعد مي‌رفتيم.
 
* شما تراكتور و سپيدرورد رشت را شكست داديد و گفته مي‌شود هر تيمي مقابل استقلال قرمز بپوشد، محكوم به شكست است! فكر مي‌كني در اين بازي هم مي‌توانيد فولاد را از پيش‌رو برداريد؟

براي استقلال قرمز و غيرقرمز ندارد. ما در هر بازي براي برد به ميدان مي‌رويم. اگر هم در ديگر بازي‌ها برنده نشديم به این خاطر است که بدبياري مي‌آورديم يا مثلاً داور اشتباه مي‌كرد وگرنه رنگ لباس حريف تفاوتي براي ما نمي‌كند. ان‌شاءا... بازي اين هفته را هم ببريم، كاملاً از بحران خارج مي‌شويم. فقط خدا كند توپ‌هاي‌مان توي دروازه برود و باز بدشانسي نياوريم.
 
* درباره بازي با نساجي حرفي نمي‌زني؟

الان همه تمركز ما روي بازي با فولاد است. درباره نساجي هم به موقع صحبت خواهيم كرد./خبرورزشي 


ارسال نظرات
موضوعات روز