جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۲۰ مهر ۱۳۹۶ - ۰۷:۰۵
بهنام برزاي در آستانه بازگشت به استقلال قرار دارد. شب گذشته قرار بود جواب نهايي را به بهنام بدهند و قرارداد جديدي با اين بازيكن امضا كنند.
کد خبر: ۱۸۷۵۲
تیتر20-  برزاي سال گذشته بازي‌هاي خوبي براي استقلال انجام داد ولي اواخر فصل به دلايلي نامشخص، از تركيب منصوريان خارج شد. بهنام هم در آسيا بازي‌هاي خوبي انجام داده بود و هم در ليگ برتر، به همين خاطر وقتي منصوريان او را از تركيب خارج كرد، به او انتقادهايي هم شد. با حضور شفر در استقلال، اين مربي خواستار بازگشت بهنام شد و اين مسئله را به افتخاري اعلام كرد. آبي‌ها هم سريعاً با برزاي تماس گرفتند و به او گفتند به ايران بازگردد. بهنام در سوئد بود و در تمرينات كالمار حضور داشت. برزاي با پيشنهاد استقلال بازگشت و روز دوشنبه هم با لباس شخصي در تمرين اين تيم حاضر شد. حضور بهنام در محل تمرين، با جلسه او و وينفرد شفر همراه شد.

سرمربي آلماني استقلال در اين جلسه به بهنام برزاي گفت: «دوست دارم در استقلال باشي. فيلم بازي‌هايت را ديده‌ام و از بازي‌ات خوشم مي‌‌آيد. مي‌تواني به تيم من كمك كني.» بهنام هم جواب داد: «مرسي از لطفي كه به من داريد. استقلال تيم محبوب من است و دوست دارم هميشه به تيم محبوبم كمك كنم. برايم افتخار است كه بتوانم به استقلال برگردم.» وينفرد شفر در ادامه به برزاي گفت: «تو قلباً استقلال را دوست داري؟» كه برزاي پاسخ داد: «من با قلبم استقلال را دوست دارم و عاشق اين تيم و هوادارانش هستم. اين عشق و علاقه به من انگيزه مي‌دهد تا بخواهم براي تيم خوب بازي كنم.»

وينفرد شفر در پايان اين جلسه به بهنام گفت: «من تو را مي‌خواهم. اين را به باشگاه گفته‌ام. يك بار ديگر با مسئولان حرف مي‌زنم و به آنها مي‌گويم كه سريعاً مقدمات را براي بازگشتت به تيم مهيا كنند. فردا شب (ديشب) به تو خبر نهايي را مي‌دهيم ولي خودت را براي بازگشت به استقلال آماده كن.»

قرار بود شب گذشته آبي‌ها خبر نهايي درباره زمان عقد قرارداد را به برزاي بدهند. احتمالاً ظرف دو، سه روز آينده هم قرار اين بازيكن با آبي‌ها امضا مي‌شود و بهنام به تمرين استقلالي‌ها ملحق خواهد شد./خبرورزشی
ارسال نظرات
موضوعات روز