جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۰
اگر ایساکو با افزایش رضایتمندی مشتریان روبروست، این موضوع نشان از در نظر گرفتن برنامه هایی مدون و به روز در جهت ارائه خدمات مناسب به جامعه هدف است.
کد خبر: ۱۸۸۵۵
ایساکو در مسیر پر پیچ و خم رضایتمندی!

تیتر20 - در دورانی که اهمیت خدمات پس از فروش بسیار بالا رفته و مشتریان حساسیت زیادی روی این موضوع دارند، شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو (ایساکو) توانسته در یک سیر صعودی، میزان رضایتمندی عمومی را از خود بالا ببرد.
نگاهی به روند نتایج رضایت مشتریان از خدمات پس از فروش عرضه کنندگان خودرو نشان می‌دهد ایساکو در حدفاصل پاییز 94 تا بهار امسال، موفق به افزایش سطح رضایت مشتریان شده و امتیاز خود را در این حوزه از 699 به 736 برساند.
در نگاه اول، اینکه ایساکو توانسته سیری صعودی به امتیاز رضایمتندی مشتریان بدهد، نشان دهنده تمرکز ویژه این شرکت روی خدمات رسانی بهتر است. 
به عبارت بهتر، اگر ایساکو با افزایش رضایتمندی مشتریان روبروست، این موضوع نشان از در نظر گرفتن برنامه هایی مدون و به روز در جهت ارائه خدمات مناسب به جامعه هدف است.
با این حساب می توان ادعا کرد شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو، در مسیری درست حرکت کرده، مسیری که البته بی نهایت بوده و انتهایی ندارد.
 البته این نکته را هم باید در نظر گرفت که سیر صعودی ایساکو در جلب نظر مشتریان، به معنای عاری بودن این شرکت و خدماتش از عیب و ایراد نیست. 
حوزه خدمات پس از فروش، آنقدر بزرگ و گسترده است که نه ایساکو و نه هیچ شرکت فعال دیگری در این بخش، نمی تواند مدعی رضایتمندی کامل مشتریان از خود و خدماتش باشد.
در این شرایط، می طلبد که ایساکو با شناسایی هرچه بیشتر نقاط ضعف و قوت خود، اولی را رفع و دومی را بیشتر و بیشتر تقویت کند تا از مسیر مناسبی که در آن قرار گرفته، منحرف نشود.
 

ارسال نظرات
موضوعات روز