جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۲۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۸
کافه مغازه بنیه در دل یک پمپ بنزین شلوغ جای گرفته و شامل دو بخش کافه با ظرفیت ۱۴ تا ۱۵ نفر و سوپرمارکت است که در آن هر نوع فراورده غذایی و نوشیدنی مختلف از تنقلات گرفته تا نوشیدنی‌ گازدار و … به فروش می‌رسد.
کد خبر: ۱۸۸۵۸
باک‌ ماشینتان را از نوشیدنی پر کنید!

تیتر 20 -  کافه مغازه بنیه که در پمپ بنزینی در خیابان شریعتی تهران واقع شده است، این روزها سرو صدای زیادی به پا کرده است. البته دلیل این موضوع سرویس دهی خوب و کیفیت مطلوب محتویات منوی این کافه نیست؛ بلکه دایر شدن این کافه در محلی کاملا متفاوت با سایر کافه‌های شهر و شیوه سفارش گرفتن و سرویس دهی‌ای است که موجب خاص شدن آن شده است.

کافه مغازه بنیه به سبک کافه‌های داخل پمپ‌بنزین خارج از کشور، هم کافه و هم سوپرمارکت است و برای ما که کمتر در کشورمان با چنین کافه‌هایی مواجه می‌شویم محلی خاص و هیجان انگیز به حساب می‌آید. اگر برای بنزین زدن به این منطقه مراجعه کردید سری به این کافه مغازه جالب بزنید.

کافه مغازه بنیه کافه‌ای در دل پمپ بنزین

این کافه که در دل یک پمپ بنزین شلوغ جای گرفته است خدمات خوبی به مشتریان پمپ بنزین ارائه می‌دهد و به آنها امکان می‌دهد در حالی که در صف پمپ بنزین توقف کرده‌اند، سفارش خود را به پرسنل کافه داده و پس از یک تا ۵ دقیقه (بسته به نوع سفارش) قهوه، چای، کیک و حتی صبحانه‌ای سالم را در خودروی شخصی دریافت و میل کنند.

کافه مغازه بنیه شامل دو بخش کافه با ظرفیت ۱۴ تا ۱۵ نفر و سوپرمارکت است که در آن هر نوع فراورده غذایی و نوشیدنی مختلف از تنقلات گرفته تا نوشیدنی‌ گازدار و … به فروش می‌رسد.

نکته جالب این است که پرسنل این کافه مغازه در جایگاه‌های پمپ بنزین برای گرفتن سفارش مشتریان ایستاده‌اند و شما می‌توانید از منوی کافه، نوشیدنی، سالاد، شیرینی و … را سفارش دهید و تا نوبت به استفاده از پمپ‌های بنزین برای شما برسد، پرسنل کافه سفارش‌تان را به شما تحویل دهند. این کافه مغازه از ساعت ۷ صبح تا ۱۰ شب باز است.

صرف نوشیدنی در خودرو

باک‌ ماشینتان را از نوشیدنی پر کنید!

کافه مغازه بنیه صبح‌ها از ساعت ۷ صبح صبحانه‌ای شامل نان کراسان، کوکی، کیک تازه روز را همراه با قهوه یا چای به شما پیشنهاد می‌دهد. روزهایی که با عجله و بدون صرف صبحانه از خانه خارج می‌شوید، این کافه پمپ بنزینی هم خودرو و هم خودتان را سیر می‌کند.

برای نهار هم می‌توانید از میان ساندویچ‌های مختلف این کافه مانند ساندویچ باگت مرغ با سس پستو، ساندویچ ژامبون، ساندویچ‌های تازه روزانه و … همراه با سالاد و نوشیدنی‌های طبیعی انتخاب کنید.

نوشیدنی‌های گرم این کافه هم شامل انواع قهوه و دمنوش است که کیفیت خوبی دارند. اگر اهل تجربه کافه‌های جدید هستید، کافه مغازه بنیه در انتظار شماست. راستی شما می‌توانید خودروی خود را بعد از زدن بنزین در محوطه پمپ بنزین یا بیرون از این محوطه پارک کنید و در فضای داخل این کافه اندکی استراحت کنید و از سفارش‌تان لذت ببرید./فیدیلیو
ارسال نظرات
موضوعات روز