سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 2024 March 19
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۲۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۸
مدیر آکادمی باشگاه استقلال گفت: سرمربی آلمانی کارش را با امتیاز شروع کرد و قطعا در آینده شرایط و روند تیم بهتر خواهد شد.
کد خبر: ۱۸۸۷۸
اخراج مهدی، نشانه خوبی بود/ وظیفه ما آموزش و پرورش قائدی‌هاست!

تیتر 20 - صادق ورمزیار ضمن ابراز رضایت از شرایط تیم‌های پایه این باشگاه گفت: خدارا شکر تیم‌های پایه ما شرایط خوبی را پشت سر می‌گذارند. نیم فصل تازه آغاز شده و نونهالان و نوجوانان ما دو بازی را با برد پشت سر گذاشته‌اند و امیدها هم یک برد و یک مساوی کسب کردند. نیم فصل جوانان هم هنوز آغاز نشده اما این تیم هم عملکرد خوبی را در نیم فصل اول داشته است. در کل تیم‌های ما روند خوبی را در پیش گرفته‌اند و در آینده با برنامه‌هایی که داریم قطعا پیشرفت بهتری هم خواهند داشت.

ورمزیار در خصوص بازی روز گذشته بزرگسالان استقلال مقابل فولاد گفت: استقلال را باید از دو بعد مورد بررسی قرار دهیم. این تیم به خوبی پرس می‌کرد، در توپگیری موفق بو و مالکیت خوبی داشت اما در طراحی بازی و انجام برنامه‌های هجومی خیلی موفق نبود. یعنی انسجام تیم نسبت به گذشته خیلی بهتر شده اما در هنگام حمله باید بیشتر کار کنند. برای این موضوع هم زمان لازم است تا آقای شفر با بازیکنان بیشتر آشنا شود و ترکیب و تاکتیک تیم را بر اساس توانایی بازیکنان انتخاب کند. در کل بازی دیروز بازی امیدوار کننده‌ای از تیم دیدیم. سرمربی آلمانی کارش را با امتیاز شروع کرد و قطعا در آینده شرایط و روند تیم بهتر خواهد شد.

مدیر آکادمی آبی‌ها درخصوص تنبیه انضباطی مهدی قائدی و اخراج او از تیم بزرگسالان توسط شفر گفت: به نظرم این اتفاق، نشانه و امتیاز خوبی است که ما می‌توانیم برای شفر در نظر بگیریم. او نشان داد که منضبط است و نظم باید در دستور کار تیم قرار بگیرد.

وی در ادامه گفت: وظیفه ما آموزش و پرورش بازیکنان جوان مانند قائدی است. مهدی از بازیکنان خوب فوتبال ایران است که آینده خوبی خواهد داشت. وظیفه ماست که با او صحبت کنیم و به او کمک کنیم. او اشتباهی را به خاطر جوانیش انجام داده و اکنون باید در آکادمی نکات لازم را به او آموزش دهیم تا هرچه سریعتر به روزهای خوب خودش برسد./برنا
ارسال نظرات
موضوعات روز