سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 2024 March 19
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۲۳ مهر ۱۳۹۶ - ۰۷:۱۵
مناجاتی؛
سرمربی سابق تیم ملی گفت: یک تار موی گندیده علیرضا منصوریان به "شفر" شرف دارد و حداقل عرق ملی در رگ های او جاری است.
کد خبر: ۱۸۸۸۱
یک تار موی گندیده منصوریان به «شفر» شرف دارد/ کی روش و برانکو ایرانی هستند و باید به آنها شناسنامه داد
تیتر 20 - مهدی مناجاتی درباره وضعیت تیم ملی فوتبال کشورمان بیان کرد: کارلوس کی روش مربی خوب و با برنامه ای است و در سال هایی که در ایران زندگی کرده ، مانند خودمان شده است.  او مربی با اخلاق و با برنامه است و به طور قطع با حضور این مربی می توانیم نتایج خوبی در جام جهانی کسب کنیم. امیدوارم مسئولان فوتبال کشورمان و دولت، اختلاف با تیم ملی را کنار بگذارند و به بازیکنان زحمتکش تیم ملی کمک کنند. انشالله تیم خوبی را راهی بزرگترین آوردگاه فوتبالی جهان کنیم و بتوانیم طلسم ناکامی های اخیر فوتبال کشورمان را بشکنیم.
 
برخی باید اختلاف با تیم ملی را کنار بگذارند

او درباره اختلاف کی روش و مسئولان فدراسیون فوتبال هم اظهار کرد: متاسفانه یک مشت آدم ناباب همیشه هستند و سبب اختلاف می شوند. خداراشکر اختلافات بین تیم ملی و سرمربی کم شده است و همگی درحال تلاش هستند تا تیم ملی بتواند بدون مشکل راهی جام جهانی شود و نتایج خوبی کسب کند.
 
مناجاتی درباره اینکه دوست دارد ایران در جام جهانی با چه تیم هایی همگروه شود، گفت: امیدوارم با تیم هایی همگروه شویم که بتوانیم آنها را شکست دهیم و به مرحله بعد صعود کنیم. طبق معمول تیم ملی با تیم های اروپایی بهتر بازی می کند و به نظر من همگروهی با آنها بهتر از تقابل با تیم های آمریکای جنوبی و آفریقایی است. امیدوارم در گروهی قرار بگیریم که بازیکنان بتوانند کارایی فنی و تاکتیکی خودشان را به نمایش بگذارند و نتیجه هایی درخور فوتبال کشورمان کسب کنند.
 
سرمربی سابق تیم ملی همچنین درخصوص ستاره احتمالی ایران در جام جهانی روسیه خاطرنشان کرد: تمامی بازیکنان ایران ستاره هستند اما خط هافبک تیم ملی خوب است و می تواند در بازی های گره خورده، ورق را به سود تیم ملی کشورمان دربیاورند.مهم ترین نکته مثبت تیم ملی، همدلی بازیکنان است که می تواند در مسابقات کمک شایانی را به فوتبال ما کند. کی روش روی مسائل روحی و روانی به خوبی کار می کند وهمین موضوع سبب شده تا تیم ملی یکدست شود.
 
افتخاری روزی سرمربی تیم ملی هم می شود

کارشناس فوتبال کشورمان در خصوص سرمربی جدید استقلال هم گفت: یک تار موی گندیده علیرضا منصوریان به شفر شرف دارد! و حداقل عرق ملی در رگ های او جاری است. متاسفانه مسئولان باشگاه هایی ایرانی زیاد به حرف دلالان گوش می دهند و می گذارند آنها برای باشگاه هایشان تصمیم گیری کنند که این موضوع سبب رخ دادن اتفاقات بدی می شود. ما باید از مربیان داخلی حمایت کنیم زیرا آنها سرمایه های فوتبال کشورمان هستندو می توانند در آینده تاثیرگذار باشند. اگر روزی افتخاری را سرمربی تیم ملی دیدید، تعجب نکنید زیرا ورزش ما با او هماهنگ است و اگر تمام پیشکسوتان فوتبال خانه نشین شوند،  افتخاری در همه پست های مدیریتی خودش را دخالت می دهد.
 
او درخصوص اینکه پس چطور کی روش و برانکو زمان زیادی است در ایران حضور دارند، گفت: کی روش و برانکو دیگر ایرانی شدند و می توانند شناسنامه ایرانی هم  بگیرند. آنها حتی اگر " کوپن " هم بدهند،  می توانند استفاده کنند و روغن، قند و شیر هم بگیرند.
 
مناجاتی درخصوص انتقاد برخی پیشکسوتان به او نیز بیان کرد: حرف حق همیشه تلخ است و متاسفانه برخی از کسانی که خود را پیشکسوت می نامند، حتی از روی جوی هم نپریده اند اما به من انتقاد می کنند که چرا صحبت می کنی؟. متاسفانه وضعیت فوتبال کشورمان خوب نیست و هرکسی به خودش اجازه می هد  تا درباه پیشکسوتان اظهار نظر کند. حسن روشن فوتبالیستی بود که در جام جهانی بازی کرده و گل هم به ثمر رسانده است و اگر انتقاد فوتبالی کند، خیلی می تواند به وضعیت فوتبال ما کمک کند اما برخی ها فقط به دنبال شکستن حرمت پیشکسوتان هستند.
 
قرارداد ما به اندازه ای بود که یک ماه رایگان سوار اتوبوس شویم

پیشکسوت فوتبال کشورمان در پایان گفت: قرارداد آن زمان ما به اندازه ای بود که یک ماه بتوانیم رایگان سوار اتوبوس های شرکت واحد شویم اما حالا بازیکن یک میلیارد را از یک هوادار می گیرد و برای خود ماشین آخرین مدل می خرد. بازیکنان جوان آینده فوتبال کشورمان هستند اما مدیران باید روی آنها درست برنامه ریزی کنند تا آنها به راه کج نروند و بتوانند آینده فوتبال کشورمان را تامین کنند.
 
هوای امارات گرم بود، برای همین پرسپولیسی ها قلیان کشیدند

او درخصوص خوش گذرانی 4 ملی پوش باشگاه پرسپولیس در امارات بیان کرد: شاید هوا در امارات گرم بوده است و این بازیکنان تصمیم گرفتند تا قلیان بکشند و خنک شوند. به هرحال مدیریت و کادرفنی باید با این بازیکنان برخورد کنند تا دیگر این مشکلات در فوتبال کشورمان رخ ندهد.
 
شایان ذکر است که مناجاتی 71 ساله در سال‌های 1349 تا 1353 ملی پوش بود. او برای فوتبال ما بازی‌های زیادی انجام داده و گل های شایسته‌ای زد و  از آن جمله، گلی بود که در مسابقه ایران برابر کره شمالی در مسابقات مقدماتی جام جهانی به ثمر رساند. نکته جالب این که اولین بازی ملی علی پروین در سال 1349 و در مسابقات جام سنتو بود که در نیمه دوم به عنوان ذخیره مناجاتی به میدان آمد./باشگاه خبرنگاران
ارسال نظرات
موضوعات روز