پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۲۳ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۵
"مقصد که یکی باشد، وسیله سفر چندان اهمیتی ندارد. در واقع سفر، همان سفر است، دیگر چه تفاوتی دارد که چه وقت یا چگونه مسافرت کنیم؟"
کد خبر: ۱۸۸۹۲
 تیتر20 - "مقصد که یکی باشد، وسیله سفر چندان اهمیتی ندارد. در واقع سفر، همان سفر است، دیگر چه تفاوتی دارد که چه وقت یا چگونه مسافرت کنیم؟"

بسیاری از ما در ذهن خود نسبت به سفر کردن، چنین تصوری داریم، اما بد نیست بدانید وسیله نقلیه‌ای که با آن سفر می‌کنید، فصلی که  برای مسافرت انتخاب می‌نمایید و حتی سامانه‌ای که از آن بلیط هواپیما می‎خرید نیز همه و همه نقش بسزایی در کیفیت سفر شما دارند؛ پس سفر، همان سفر نیست!

روش خرید آسان و سریع بلیط چارتر و ارزان هواپیما

قبل از هر اقدامی، به خاطر بسپارید، همانطور که تمامی فصول سال برای سفر به یک مقصد خاص مساعد نیست، هر مسافتی نیز مناسب سفرهای زمینی نیست. سفر با هواپیما یکی از انواع مسافرت است که کمتر کسی به آن " نه" می‌گوید و ما معتقدیم برای تضمین کیفیت یک سفر هوایی می‌بایست نخستین گام آن یعنی " تهیه بلیط هواپیما" را محکم برداشت.

همانطور که می‌دانید خرید آنلاین بلیط هواپیما یکی از سریعترین راه های تهیه بلیط هواپیما است. در خریدهای اینترنتی، نه از دردسرها و معطلی های مراجعه به آژانسهای هواپیمایی و خریدهای حضوری خبری هست، نه از محدودیت انتخاب و قیمتهای نامتعارف تورهای مسافرتی! پس تا وقتی می‌توانید آنلاین خرید کنید، دور آژانسهای مسافرتی و خریدهای حضوری را خط قرمز بکشید!

با این وجود خریدهای اینترنتی نیز مقدمات مخصوص به خود را دارند. اولین نکته‌ای که می‌بایست قبل از خرید آنلاین بلیط هواپیما، از آن اطمینان یابید، اعتبار سایت و سامانه‌ خریدی است که انتخاب کرده اید. نکته حائز اهمیت بعدی، بررسی محدوده انتخابی است که در اختیار شما قرار می‌گیرد و در نهایت خرید یک بلیط هواپیما چارتر و ارزان هواپیما و مهیا شدن برای یک سفر به یاد ماندنی؛ اما اگر مایل به تجربه خریدهای سریع، آسان و ارزان هستید سامانه خرید اینترنتی بلیط هواپیما قاصدک 24 را امتحان نمایید.

سامانه خرید آنلاین بلیط هواپیما قاصدک 24، در واقع یک موتور جستجوی حرفه ایست که مجموعه‌ای کامل از تمامی بلیط های هواپیما را در اختیارتان قرار می‌دهد تا علاوه بر اینکه امکان مشاهده و مقایسه تمامی بلیط های هواپیما، در تاریخ درخواستی خود را داشته باشید، خرید مقرون به صرفه تری را نیز تجربه نمایید.

قاصدک 24، با بسیاری از ایرلاینها و شرکتهای هواپیمایی نظیر ماهان، معراج، ایران ایر، آسمان، تابان، زاگرس، آتا و ... قرارداد دارد و اقدام به عرضه مستقیم بلیط آنها می‌نماید از این رو می‌توانید هر نوع بلیط درخواستی، اعم از بلیط هواپیما پروازهای داخلی نظیر بلیط پرواز مشهد، بلیط هواپیما کیش و... و حتی بلیط هواپیما پروازهای بین المللی نظیر بلیط هواپیما دبی، بلیط هواپیما استانبول و یا هر مقصد دلخواه دیگر را به سادگی و در کوتاهترین زمان ممکن در این سامانه خریداری نمایید.

برای رزرو و خرید بلیط لحظه آخری، بلیط چارتر و ارزان هواپیما مورد نظرتان در قاصدک 24 تنها کافیست مبدا، مقصد و تاریخ درخواستی خود را در فیلدهای مربوطه وارد نمایید، لیست نمایش داده شده را مشاهده و در صورت نیاز، آن را با استفاده از فیلترهای تعبیه شده در سیستم محدود نمایید و در نهایت با ورود به درگاه پرداخت اینترنتی، بلیط مورد نظر خود را خریداری و آن را در آدرس پست الکترونیکی خود دریافت نمایید.

توجه داشته باشید که سامانه خرید اینترنتی بلیط هواپیما قاصدک 24، علاوه بر اینکه به خریداران خود امکان رزرو و تهیه بلیط های سیستمی را می‌دهد، به نمایش لیستی از بلیط های چارتری موجود در مسیر دلخواه مسافر، در 2 ماه آینده نیز می‌پردازد تا خریدار بتواند با انتخاب ارزانترین بلیط هواپیما در تاریخ مورد نظرش با هزینه کمتری سفر کند.

سفر، همان سفر نیست اما تلاش می کنیم که خریدهای سریع، آسان و ارزان از سامانه خرید اینترنتی بلیط هواپیما قاصدک24، آن را به بهترین سفر عمرتان بدل نماید! 
ارسال نظرات
موضوعات روز