سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 2024 March 19
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۲۳ مهر ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۰
اولين بازي استقلال با وينفرد شفر در ليگ برتر چندان چنگي به دل نزد. تساوي بدون گل مقابل فولاد آن هم مقابل ديدگان طرفداران در ورزشگاه آزادي نشان داد آبي‌هاي پايتخت با مربي آلماني خود هنوز كارهاي زيادي براي تبديل شدن به يك تيم دارند!
کد خبر: ۱۸۹۱۹
3 ستاره استقلال در ليست سياه شفر

تیتر 20 - تيمي كه در 90 دقيقه يك بار هم موقعيت گلزني برابر حريف خوزستاني كه براي كسب يك امتياز به تهران آمده بود، خلق نكرد در پايان باز هم با نااميدي طرفدارانش را روانه منزل كرد تا در آستانه بازي حساس برابر جام‌حذفي و پيرو آن شهرآورد حساس پايتخت مقابل پرسپوليس نگراني‌ها را بيشتر كند. پيرمرد آلماني اما خود اولين نفري بود كه در كنفرانس مطبوعاتي به نمايش تيمش انتقاد داشت و گفت: «اين استقلال من نبود و قبول دارم هنوز كارهاي زيادي پيش‌رو داریم كه بايد آنها را انجام بدهيم تا تيم را به روزهاي اوجش برگردانيم».
شفر در حالي استارت خود در استقلال را با تساوي بدون گل زد كه با نگاهي به تركيب 11 نفره برابر فولاد مي‌شد به افكار و برنامه‌هاي مربي آلماني در ادامه راه با آبي‌هاي پايتخت پي برد. او كه جزو مربيان باسابقه فوتبال آلمان است و به قول معروف در تمام تيم‌هاي تحت رهبري خود با سرد و گرم فوتبال آشنا شده، اين بار بعد از تنها يك هفته تمرين با بازيكنان ترجيح داد به جاي بهره بردن از بازيكنان پا به سن گذاشته از جواناني بهره ببرد كه شايد با اعتماد بيشتر بتوانند خواسته‌هاي فني و تاكتيكي او را اجرا كنند. بازيكناني كه قابليت تغيير نوع فوتبال را داشته باشند و از همه مهم‌تر انگيزه و طراوت را به تيم تزريق كنند از همين‌رو وينفرد شفر در كمال تعجب پيرمردهای استقلال را بيرون گذاشت. جز براي دقايقي كه جپاروف را به ميدان فرستاد مابقي را نيمكت‌نشين كرد.
اما در فاصله 24 ساعت از بازي با فولاد از اردوي استقلال خبر مي‌رسد سونامي پيرمرد آلماني در اردوي آبي‌پوشان تنها به نيمكت‌نشيني ختم نمي‌شود و كار به جاهاي باريك‌تري كشيده خواهد شد تا شوك وارد شده به تيم بعد از آمدن شفر با كنار گذاشتن سه تا چهار مهره اسمي كامل شود. سرمربي آلماني كه تقريباً شناخت نسبي از مهره‌هاي فعلي تيم پيدا كرده از صبح ديروز در نشست‌هايي كه با مديران باشگاه داشت پاي خود را در يك كفش كرد كه بايد نام سه تا چهار بازيكن از فهرست خارج شود چون ادامه حضور آنها نمي‌تواند دواي درد استقلال باشد. بازيكناني كه سران باشگاه با شنيدن نام آنها كمي شوكه شدند چون تصور نمي‌كردند شفر به اين زودي قيد آنها را بزند اما سرمربي آلماني پا را در يك كفش كرد و مدعي شد اگر بنا به تغيير در روند كار استقلال است بهترين راه كنار گذاشتن نفرات مازاد از همين حالا خواهد بود.
اما اينكه وينفرد شفر كدام بازيكنان را در فهرست سياه خود قرار داده هم جالب توجه است چون در صدر اين فهرست نام سيدمهدي رحمتي قرار دارد. بازيكني كه در زمان منصوريان هم مشكلات زيادي داشت و حالا طرفداران هم تمايلي با ادامه همكاري او با استقلال نشان نمي‌دهند. گفته مي‌شود شفر تمايل دارد او را كنار بگذارد تا يك گلر زير 23 سال خارجي جاي او را در جمع آبي‌ها به عنوان ذخيره سيدحسين حسيني بگيرد. خسرو حيدري ديگر كاپيتان آبي‌‌هاست كه شفر تمايلي به ادامه همكاري با او ندارد ضمن اينكه وريا غفوري، مدافع راست ملي‌پوش استقلال، هم نتوانسته انتظارات را برآورده كند تا روي لبه پرتگاه قرار بگيرد گرچه گفته مي‌شود مربي آلماني ممكن است به وريا فرصت بدهد تا خود را اثبات كند. ديگر بازيكن كه ممكن است در بطن تغييرات مدنظر شفر قرباني شود لئوناردو پادواني برزيلي نام دارد كه بنا به ادعاي نزديكان به استقلال از ديد مربي آلماني، هم پا به سن گذاشته قلمداد مي‌شود هم اينكه رابطه نزديكي به كاپيتان اول آبي‌ها دارد.
از باشگاه استقلال خبر مي‌رسد با توجه به در پيش بودن بازي حساس با پرسپوليس تلاش‌ها براي منصرف كردن پيرمرد آلماني از اين تصميم به اوج خود رسيده اما وينفرد شفر با بيان اينكه ترجيح مي‌دهد بدون اين بازيكنان در مصاف با پرسپوليس به ميدان برود تا اينكه بخواهد با نفراتي كه اعتقادي به آنها ندارد وارد جنگ با حريف ديرينه شود، از همين‌رو هيچ بعيد نيست ظرف امروز و فردا تا قبل از تعيين تكليف كادر فني استقلال، تيم مطرح تهراني با خبري شوكه‌كننده مبني بر كنار گذاشتن سه تا چهار ستاره سرشناس روبه‌رو شود كه قطعاً واكنش‌هاي متفاوتي در پي خواهد داشت. /خبرورزشی
برچسب ها: استقلال شفر
ارسال نظرات
موضوعات روز