چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 24
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۲۳ مهر ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۸
پایان محرومیت نقل و انتقالات تراکتورسازی می‌تواند به کابوس بعضی از تیم‌ها تبدیل شود.
کد خبر: ۱۸۹۲۱
تیتر 20 - تراکتورسازی به عنوان مقصد بازیکنان سرباز پیش از این یکی از مشکلات تیم‌ها بود و این تیم بعد از محرومیت حالا بیشتر از همیشه به دنبال پر کردن جاهای خالی‌اش است. هنوز چند هفته مانده به نیم فصل، شایعاتی در مورد سرباز شدن چند بازیکن به گوش می‌رسد. بازیکنانی که در میان آنها نام ستاره‌ها هم دیده هست و پرسپولیس بیش از همه در معرض این شایعات قرار دارد. علیرضا بیرانوند و علیپور دو بازیکنی هستند که زمزمه‌ها در مورد احتمال سرباز شدن آنها به گوش می‌رسد. زمزمه‌هایی که مانند همیشه در این‌جور مواقع با تکذیب‌های قاطعانه مواجه می‌شود. از همان نوع تکذیب‌هایی که نورالهی و عالیشاه هم چند هفته قبل از بستن بار سفر به تبریز در رسانه‌ها مطرح می‌کردند.

شایعه جدایی بیرانوند و علیپور در هر زمانی می‌تواند هواداران پرسپولیس را حسابی نگران کند و اگر این شایعات در زمانی دهان به دهان شود که این تیم با محرومیت از دو پنجره نقل و انتقالاتی روبروست این نگرانی چندین برابر خواهد بود. با این حال شاید رابطه خوب مدیران پرسپولیس و تراکتورسازی بتواند جلوی این شایعات را بگیرد.

تراکتورسازی در ابتدای فصل در شرایطی قرار داشت که پرسپولیسی‌ها این روزها با آن دست و پنجه نرم می‌کنند. این تیم از نقل وانتقالات محروم بود و چند بازیکن هم قراردادشان به اتمام رسیده بود. یکی از این بازیکنان سعید آقایی بود. بازیکنی که از ماه ها قبل بحث پرسپولیسی شدنش به صورت جدی مطرح می‌شد. بعد از محرومیت تراکتورسازی اما مسئولان پرسپولیس اعلام کردند که به دلیل شرایط این تیم از جذب سعید آقایی منصرف شده‌اند. اگرچه سعید آقایی در نهایت از تراکتورسازی جدا شد و به اصفهان رفت اما مدیران پرسپولیس در آن زمان اینطور گفتند که آنها از تراکتور بازیکن نمی‌گیرند.

حالا بعد از گذشت چند ماه جای دو تیم عوض شده است. پرسپولیس محروم شده است و بعضی از بازیکنان این تیم قراردادشان تمام شده و چند بازیکن دیگر هم مانند بیرانوند و علیپور بحث سربازی‌شان مطرح شده است. شنیده می‌شود که مدیران تراکتورسازی، برای جبران کاری که پرسپولیس ابتدای فصل انجام داد قرار نیست بازیکنی از این تیم بگیرند. اتفاقی که می‌تواند هواداران پرسپولیس را امیدوار کند که حرف و حدیث‌های پیش آمده در حد شایعه باقی بماند و دلواپسی‌ها را نسبت به آینده این تیم بیشتر از این نکند. شاید زمانی که پرسپولیس آقایی را از دست داد و به جای او مصلح را خرید، خیلی از هواداران این تیم از دست دوستی باشگاه‌شان به تراکتورسازی ناراحت بودند اما حالا، همین موضوع می‌تواند آن‌ها را از یک بحران جدید نجات دهد./نود
ارسال نظرات
موضوعات روز