سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 2024 March 19
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۷
مدیر شعب منطقه اصفهان تشریح کرد:
مدیر شعب منطقه اصفهان با تاکید بر تسریع و تسهیل پرداخت تسهیلات برای کمک به رفع موانع تولید، گفت: بانک سپه در استان اصفهان با پرداخت 2 هزار و 409 میلیارد ریال وام در قالب تسهیلات رونق تولید طی سال 95 ، رتبه اول را در این استان کسب کرد.
کد خبر: ۱۸۹۴۷
رشد بی سابقه منابع بانک سپه در استان اصفهان/ کسب رتبه اول بانک سپه در پرداخت تسهیلات برای رونق تولید و اشتغال

تیتر 20 - حمیدرضا باقری ضمن بیان مطلب فوق، تاکید کرد: براساس آمارهای استخراج شده منابع شعب بانک سپه در استان اصفهان از مبلغ 23 هزار میلیارد ریال در آذرماه 93 به حدود 57 هزار میلیارد ریال تا پایان نیمه نخست سالجاری رسیده که این رشد طی 34 ماه بی سابقه بوده است. 
وی رشد 150 درصدی منابع بانک سپه در استان بزرگ اصفهان را نشان از اعتقاد کارکنان این استان به چهار اصل؛ اعتماد به کمک الهی، خودباوری، مدیریت جهادی و امید به آینده دانست. 
باقری به نامگذاری سالجاری به نام اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال از سوی مقام معظم رهبری اشاره و تصریح کرد: همه کارکنان و تیم مدیریتی بانک سپه در استان اصفهان تمام تلاش خود را در راستای خدمت رسانی بهینه و مطلوب به فعالان اقتصادی و آحاد جامعه بکار بسته اند و برای کمک به رونق اقتصادی و تحقق اهداف شعار سال همت گماشته اند.

 پرداخت 6431 فقره وام قرض الحسنه ازدواج 

وی ضمن اشاره به پرداخت 6 هزار و 431 فقره تسهیلات قرض الحسنه ازدواج در استان اصفهان توسط بانک سپه طی یک سال و نیم اخیر، تصریح کرد: 3 هزار 300 فقره از این تسهیلات در سال 95 و 3 هزار و131فقره از ابتدای سال 96 تا کنون، پرداخت شده است.
مدیر شعب بانک سپه منطقه اصفهان جمع مبلغ وام قرض الحسنه ازدواج پرداخت شده این بانک از ابتدای سال 95 تا کنون را 672 میلیارد ریال اعلام کرد و تدبیراولیای بانک سپه از ابتدای مرداد ماه سال جاری را در اجرای طرح ضربتی وام قرض الحسنه ازدواج بسیار راهگشا و به موقع دانست. 
باقری اظهار امیدواری کرد با ادامه این روند دیگر شاهد صف انتظار برای زوج های جوان نباشیم.

کمک به رفع مشکلات قشر آسیب پذیر 

باقری گفت: بانک سپه در راستای وظایف ذاتی و اجتماعی خود برای کمک به رفع مشکلات قشر آسیب پذیر، بیش از 2 هزار و 300 فقره تسهیلات قرض الحسنه درمان، رفع احتیاجات ضروری و تحصیلی به مبلغ بیش از 47 میلیارد ریال به همراه 293 فقره تسهیلات خرید مسکن خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران به مبلغ بیش از 207 میلیارد ریال از ابتدای سال 95 تا کنون پرداخت کرده ایم.

وی فعالیت بانک سپه در استان اصفهان را برای احیای بافت های فرسوده شهری بسیار اثرگذار و مطلوب ارزیابی کرد و ادامه داد: بانک سپه در بازسازی بیش از 1500 واحد مسکونی فرسوده شهری با پرداخت مبلغ بیش از 355 میلیارد ریال مشارکت کرده است و همچنین با پرداخت بیش از 92 میلیارد ریال تسهیلات به روستائیان برای ساخت 554 مسکن روستایی سهیم بوده است.

دریافت نشان یاور برتر ایجاد اشتغال از کمیته امداد امام خمینی(ره)

باقری پرداخت مبلغ بیش از 53 میلیارد ریال تسهیلات خوداشتغالی به مدد جویان کمیته امداد امام خمینی(ره) و بهزیستی و دریافت نشان یاور برتر ایجاد اشتغال از کمیته امداد امام خمینی(ره) را یکی از افتخارات کارکنان بانک سپه استان اصفهان برشمرد.
مدیر شعب بانک سپه استان اصفهان تعداد کارت اعتباری صادر شده این بانک در اعطای تسهیلات خرد به آحاد جامعه از ابتدای دیماه سال 95 تا کنون را 19 هزار 200 عدد به مبلغ 2910 میلیارد ریال عنوان کرد.

وی بیان کرد: شعب بانک سپه استان اصفهان با استفاده از تبصره 35 قانون بودجه سال 95 با دریافت اصل طلب بانک و بخشودگی سود و کلیه جرائم متعلق به آن از گروه های بدهکار زیر بخش کشاورزی و حوادث غیرمترقبه، کمک شایانی به اقشار زحمت کش کرده است. 

 حمایت از شرکتهای فعال استان اصفهان 

مدیر شعب استان اصفهان ضمن تاکید بر حمایت بانک سپه از طرحهای کلان اقتصادی در راستای همگامی با اهداف اقتصادی دولت و همراهی صندوق توسعه ملی تصریح کرد: این بانک در قطب صنعتی کشور اقدامات مهمی در زمینه کمک به اجرای طرح های اقتصادی کرده و دراین راستا در بخش های مختلف اعم از کشاورزی، صنعت و معدن، مسکن، ساختمان، بازرگانی، خدمات، واردات و صادرات با پرداخت تسهیلات در قالب عقود مختلف اسلامی به ایفای نقش پرداخته است. 

رشد 50 درصدی مانده تسهیلات پرداختی به بخش های مختلف اقتصادی 

وی به حجم تسهیلات پرداختی بانک در بخش های مختلف اقتصادی استان اشاره کرد و گفت: مانده تسهیلات اعطایی این بانک در پایان شهریورماه بالغ بر 28 هزار و 652 میلیارد ریال بوده که در مقایسه با پایان سال 94 رشد 50 درصدی را نشان می دهد. 
وی ضمن تاکید بر همراهی بانک سپه با سیاست های اقتصادی دولت تدبیر و امید افزود: بیش از 51 درصد از کل تسهیلات اعطایی بانک سپه در استان اصفهان به بخش صنعت و معدن اختصاص یافته است. 

آمادگی بانک سپه برای ارائه خدمات ارزی به فعالان اقتصادی استان

باقری با اشاره به رفع تحریم های ظالمانه استکبار جهانی علیه بانک سپه از آمادگی این بانک همچون سالهای قبل از تحریم برای ارائه خدمات ارزی مناسب به مشتریان خبر داد. 
وی بیان کرد: طی سال 95 نسبت به سال 94 تعداد گشایش اعتبار اسنادی و حوالجات ارزی بیش از 181 درصد رشد داشته که این تعداد گشایش اعتبار اسنادی و حوالجات ارزی از نظر مبلغ حدود 210 درصد رشد نشان می دهد.

باقری از افتتاح دو واحد ارزی مستقل در شعب مجتمع فولاد مبارکه وکاشان خبر داد و اظهار امیدواری کرد: با افتتاح این دو واحد ضمن افزایش خدمات ارزی بانک سپه به فعالان اقتصادی استان، شاهد تسریع در انجام امور مشتریان و رضایتمندی بیشتر آنها در ماه های آینده باشیم./پایگاه اطلاع رسانی بانک سپه
ارسال نظرات
موضوعات روز