پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 25
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۲۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۶
استقلال از داشتن وینگر تخصصی محروم است.
کد خبر: ۱۹۰۵۷
تیتر 20 - تیم استقلال به مانند فصل قبل شروع خوبی را در لیگ برتر نداشته و این تیم همچنان در قسمت پایین جدول قرار دارد.

اما یکی از عوامل حضور استقلال در نیمه پایین جدول، عدم گلزنی این تیم و عدم تمرکز کافی بازیکنان هجومی این تیم است. اما از نکاتی که در ترکیب استقلال کاملا به چشم می آید و شاید یکی از عوامل موثر در عدم موقعیت سازی استقلالی ها باشد عدم داشتن وینگر تخصصی است.

استقلال در این فصل بیشتر از داریوش شجاعیان و حسن بیت سعید در پست وینگر استفاده کرده است اما شجاعیان در گسترش فولاد بیشتر در میانه میدان به کار گرفته می شد و حسن بیت سعید هم در استقلال خوزستان در پست مهاجم بازی می کرد.

استقلال در فصل قبل در زمانی که بهنام برزای و محسن کریمی را در اختیار داشت بیشتر خلق موقعیت می کرد چرا که در سیستم 1-3-2-4، کریمی و برزای وینگر تخصصی بودند و با توجه به سرعت و تکنیکی که داشتند هم به خوبی موقعیت سازی می کردند و هم به خوبی گلزنی می کردند تا جایی که این دو بازیکن در چند بازی واقعا توانستند نتیجه را برای استقلال عوض کنند.

اما در این فصل استقلال با همان سیستم 1-3-2-4 بازی میکند اما وینگرهای این تیم نقش کم رنگی در حملات دارند. شاید این به دلیل است که بازیکنان کناری استقلال وینگر تخصصی نیستند. در این سیستم (1-3-2-4) نقش وینگر بسیار تاثیر گذار است اما استقلال تا به اینجای فصل از این فاکتور محروم بوده است.

شاید تغییر در سیستم یکی از راهکارها باشد و یا شاید نفراتی که در فاز هجومی استقلال مخصوصا در کنارها بازی می کنند در ادامه فصل بتوانند نسبت به 9 بازی قبل نمایش بهتری داشته باشند./فرتاک
ارسال نظرات
موضوعات روز