سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 2024 March 19
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۲۶ مهر ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۳
بیت‌سعید بازیکن خوب خوزستانی است و انتخابش برای رفتن به استقلال، انتخاب بدی نبود، اما شرایط آنجا برایش خوب نبود. صحبت‌هایی شده و شاید در نیم‌فصل او را جذب کنیم. ما به چنین بازیکنی نیاز داریم که بتواند با سرعت خوب خود، گره بازی را بگشاید.
کد خبر: ۱۹۰۵۹
تیتر 20 - سیروس نعمتی‌نژاد در غیاب پورموسوی سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان با حضور در نشست خبری پیش از بازی فولاد و سایپا گفت:
 
سایپا شایستگی زیادی دارد
فردا مقابل تیمی بازی داریم که شایستگی‌های زیادی دارد و در رأس این تیم آقای دایی است. دایی در هر تیمی که بوده، تیم خود را به بهترین شکل هدایت کرده است.

بازی فردا یک نوع فینال است
بازی فردا حکم فینال را دارد. شرایط بازیکنان خیلی خوب است و در این هفته به گونه‌ای تمرین کردند که برای کسب سه امتیاز به زمین بروند و ما می‌توانیم به این مهم دست یابیم. بچه‌ها از لحاظ روحی و روانی تقویت شده‌اند و کسب یک امتیاز از خانه استقلال در روحیه آنها تأثیر زیادی داشت. در هفته گذشته خوب و با نشاط  تمرین کردند و امیدوارم فردا بازی خوبی ارائه کنند. برای کسب سه امتیاز به زمین می‌رویم تا به صدر جدول برسیم و به راه خود ادامه دهیم. مربی فولاد با بیان اینکه تیمش زهیوی را به علت مصدومیت و عبدالله کرمی را به دلیل محرومیت در اختیار ندارد، تصریح کرد: آرزو داریم در بازی فردا بهترین باشیم و با کسب سه امتیاز، حقانیت فوتبال خود را به اثبات برسانیم.
 
شاید بیت سعید را جذب کنیم
بیت‌سعید بازیکن خوب خوزستانی است و انتخابش برای رفتن به استقلال، انتخاب بدی نبود، اما شرایط آنجا برایش خوب نبود. صحبت‌هایی شده و شاید در نیم‌فصل او را جذب کنیم. ما به چنین بازیکنی نیاز داریم که بتواند با سرعت خوب خود، گره بازی را بگشاید.
 
نبود ترابی به سود ماست
ترابی سه کارته شده و در این بازی حضور نخواهد داشت. متأسفانه رباط  (ایوب کلانتری) هم پاره شده و نمی‌تواند در این مسابقه به میدان برود. نمی‌خواهم بگویم خدا را شکر که این اتفاق افتاد، اما این دو بازیکن برای سایپا قدرتی بودند و وجود آنها برای حریف نعمت محسوب می‌شود. در طول هفته به بهترین شکل تمرین کردیم، سایپا را به خوبی آنالیز کرده‌ایم و نقاط ضعف و قوت حریف را می‌شناسیم.

می خواهیم دل تماشاگران را شاد کنیم
برنامه ما این بود که در تمام بازی‌های داخل خانه به پیروزی برسیم. متأسفانه در دو دیدار خانگی به تساوی دست یافتیم؛ اما 3 بازی خارج از خانه را بردیم و به نوعی جایگزین آن تساوی‌ها شد. هم و غم ما این است که امتیازات خانگی را جمع و دل تماشاگران را شاد کنیم. آنها وقت می‌گذارند و به ورزشگاه می‌آیند تا ما را حمایت کنند و امیدوارم فردا به بهترین شکل پیروزی را کسب کنیم./ورزش سه
ارسال نظرات
موضوعات روز