پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 25
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۲۸ مهر ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۰
در حال حاضر شفر میزان محرومیت قائدی از تمرین با تیم بزرگسالان را مشخص نکرده، اما با شرایط فعلی خیلی بعید به نظر می‌رسد که این بازیکن شانسی برای حضور در داربی تهران داشته باشد.
کد خبر: ۱۹۱۱۳
تیتر 20 - بعد از بی‌انضباطی و نافرمانی مهدی قائدی در بازی با فولاد خوزستان، این بازیکن از سوی وینفرد شفر از حضور در تمرینات بزرگسالان منع و تا اطلاع ثانوی به تمرین امیدها تبعید شد. به این ترتیب مربی آلمانی گربه را دم حجله کشت و گوشی را دست همه بازیکنان ریز و درشت استقلال داد. برخورد با نیمار بوشهری در شرایطی انجام می‌شود که خط حمله استقلال طی 9بازی فقط 4گل به ثمر رسانده و با مشکلات فراوانی دست به گریبان است. در این شرایط شاید خلاقیت و هنر دریبل‌زنی قائدی می‌توانست دست شفر و تیمش را بگیرد، اما پیرمرد نظم و انضباط را به هر چیز دیگری ترجیح داد.

در حال حاضر شفر میزان محرومیت قائدی از تمرین با تیم بزرگسالان را مشخص نکرده، اما با شرایط فعلی خیلی بعید به نظر می‌رسد که این بازیکن شانسی برای حضور در داربی تهران داشته باشد. شهرآورد شماره85سرخابی‌ها پنجشنبه هفته آینده برگزار می‌شود و هواداران استقلال خیلی امیدوار بودند که قائدی در آن بازی بلای جان خط دفاعی پرسپولیس شود. در حقیقت از همان مسابقه اول با استقلال خوزستان که قائدی بعد از حضور در زمین چند دریبل زیبا و تماشایی زد، خط و نشان کشیدن استقلالی‌ها برای داربی هم شروع شد، اما حالا این جوان بوشهری در مسیر از دست دادن نخستین داربی عمرش حرکت می‌کند.

این عینا همان اتفاقی است که فصل گذشته برای بختیار رحمانی رخ داد. بختیار ابتدای فصل با کلی سروصدا استقلالی شد و از زمان عقد قرارداد او، استقلالی‌ها لحظه‌شماری را برای درخشش این بازیکن در داربی شروع کردند، اما رحمانی در هفته‌های آغازین فصل آن‌قدر ضعیف عمل کرد که روز داربی 90دقیقه روی نیمکت نشست. نهایتا او بین دو نیم‌فصل از استقلال جدا شد و فرصت حضور در داربی برگشت را هم پیدا نکرد./فرتاک
برچسب ها: استقلال دربی
ارسال نظرات
موضوعات روز