جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۰۱ آبان ۱۳۹۶ - ۰۶:۵۶
خرید از فروشگاه‌های اینترنتی همان اندازه که خرید را سهل و آسان می‌کند و به مدیریت زمان شما کمک می‌کند؛ می‌تواند خطرناک هم باشد. در این مطلب 5 نکته را برای شما آورده‌ایم که می‌تواند در انتخاب یک فروشگاه اینترنتی مورد اعتماد و تجربه یک خرید رضایت بخش کمکتان کند.
کد خبر: ۱۹۱۶۸
قبل از خرید از فروشگاه‌های اینترنتی این مطلب را بخوانید!

تیتر 20 - خرید از فروشگاه‌های اینترنتی همان اندازه که خرید را سهل و آسان می‌کند و به مدیریت زمان شما کمک می‌کند؛ می‌تواند خطرناک هم باشد. در این مطلب 5 نکته را برای شما آورده‌ایم که می‌تواند در انتخاب یک فروشگاه اینترنتی مورد اعتماد و تجربه یک خرید رضایت بخش کمکتان کند.

مطمئن شوید فروشگاه واقعی است و فیشینگ نیست

فیشینگ یک تکنیک مهندسی اجتماعی است که به‌ وسیله یک هکر یا حمله‌کننده وانمود می‌کند یک شخص یا یک سازمان مورد اعتماد است و به اطلاعات حساس شما مانند نام کاربری، رمز عبور و رمز کارت‌های اعتباریتان دست پیدا می‌کند.

دارای نشان معتبر و مکان شناخته شده باشد.

نام خیلی از فروشگاه‌های اینترنتی مانند دیجی کالا، بامیلو و شهروند و ... به واسطه تبلیغات و ماندگاریشان به گوشتان خورده است و اگر طرفداران خریدهای اینترنتی باشید حتما از آن‌ها خرید هم کرده‌اید. اما اگر این‌چنین نبود سعی کنید فروشگاه مورد نظرتان آدرس و مکان داشته باشد یا از طریق دوست یا آشنایی که قبلا از آن خرید کرده باشد، به قول معروف امتحانش را پس داده باشد.

نماد اعتماد الکترونیک داشته باشد

نماد اعتماد الکترونیکی نشانه‌ای است که به عنوان تاییدیه به فروشگاه‌های اینترنتی داده می‌شود. در صورتی که فروشگاهی این نماد را داشته باشد در صورت تخلف، به تخلفات آنها و نیز شکایات مصرف‌کنندگان رسیدگی می‌شود.

نشانی سایت فروشگاه دارای گواههی SSL  باشد

یکی از روش های ساده برای بررسی گواهینامه SSL یک وب سایت ، مشاهده پروتکل //:https به جای //:http قبل از نام سایت است. روش دیگر از راه نوار قرمز و سبز رنگ است؛ بخش آدرس بار مرورگر با سبز رنگ بودنش به شما اطمینان بیشتری می‌دهد که گواهی SSL وب سایت مورد نظر تایید شده است.

دستگاه شما به آنتی ویروس های به روز مجاز باشد

و در انتها سعی کنید برای امنیت بیشتر، سیستم شما به آنتی ویروس‌های به روز مجهز باشد.

ارسال نظرات
موضوعات روز