پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۰۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۰
بازیکن تیم فوتبال نفت تهران گفت که کسی در باشگاه نفت پاسخگوی بازیکنان این تیم نیست.
کد خبر: ۱۹۲۳۴
کری خوانی بازیکن استقلالی برای پرسپولیس / با قدرت به استقلال برمی گردم!

تیتر 20 - سینا خادم‌پور پس از شکست 2 بر صفر نفت تهران مقابل پرسپولیس اظهار داشت: ما تمام تلاش خود را برای پیروزی به کار گرفتیم. در نیمه اول خیلی خوب پیش رفتیم و دفاع کردیم.

وی در ادامه افزود: در نیمه دوم هم بازی پایاپایی ارائه کردیم و به دنبال این بودیم که در ضدحملات به گل برسیم. داور هم می‌توانست پنالتی پرسپولیس را اعلام نکند. می‌توانستیم با پرسپولیس مساوی کنیم و به وقت‌های اضافه برویم. با این حال تلاش می‌کنیم جایگاه خود را در لیگ برتر بهبود ببخشیم.

بازیکن نفت تهران در این باره که درخشان گفته است چند بازیکن جدید به تیم نفت اضافه و چند بازیکن از لیست این تیم خارج می‌شوند، تصریح کرد: چنین چیزی نیست. درخشان گفته است که دنبال این نیست که کسی را بیرون بیندازد یا کسی را به تیم اضافه کند. ما تا آخر با همین نفرات ادامه می‌دهیم. تنها از باشگاه می‌خواهیم که تکلیف ما را روشن کند. برخی از بازیکنان هنوز 10 درصد از قراراداد خود را هم دریافت نکرده‌اند. اکنون هفته دهم است، اما کسی پاسخگوی ما نیست. دم بچه‌ها گرم که غیرتی بازی می‌کنند. اکنون در رده خوبی قرار داریم و مطمئناً به رده بهتری هم می‌رسیم. منتهی باید بدانیم با چه کسی طرفیم. ما اکنون 10 درصد از قرارداد خود را گرفته‌ایم. از مسئولان باشگاه می‌خواهم تکلیف ما را مشخص کنند.

خادم‌پور در پاسخ به این پرسش که «آیا دوست دارد با درخشش در نفت به استقلال بازگردد یا خیر؟»، خاطرنشان کرد: بله، امسال تمام تلاشم را برای نفت می‌کنم و در خدمت این تیم هستم. می‌خواهم سال بعد با قدرت به استقلال برگردم./تسنیم
ارسال نظرات
موضوعات روز