چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 24
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۰۳ آبان ۱۳۹۶ - ۰۷:۱۱
برند فیلا با 4 شعبه در تهران و 2 شعبه در شهرستان ها هفته حراج خود را که از اول آبان ماه شروع شده، می گذراند و علاقه مندان می توانند تا هشتم آبان ماه با تخفیف 40 درصدی از این برند خرید کنند.
کد خبر: ۱۹۲۸۳
کمتر از 4 روز تا پایان یک تخفیف 40 درصدی!

تیتر 20 - کمتر کسی است که بین برندهای ورزشی، برند فیلا را نشناسد. این برند ورزشی رامی توان از با سابقه ترین و شناخته شده ترین برند های جهان معرفی کرد. برندی که محبوبیت امروزش را مدیون  بازیکن تنیس مشهور، بیورک بورگ  است. چرا که وقتی fila به عنوان اسپانسر این تنیسور معروف معرفی شد؛ آغاز به تولید پوشاک و محصولات با‌کیفیت و گران‌قیمت ورزش تنیس و همچنین اسکی کرد که منجر به محبوبیت سریع این برند در بین ورزشکاران شد.

شرکت فیلا ایران نیز با اخذ نمایندگی از فیلا ایتالیا در سال 1388 در ایران به طور رسمی شروع به کار کرد و طی این سال ها شعب مختلفی در تهران و دیگر شهرستانها دایر کرده است.

این برند ورزشی با 4 شعبه در تهران و 2 شعبه در شهرستان ها هفته حراج خود را که از اول آبان ماه شروع شده، می گذراند و علاقه مندان می توانند تا هشتم آبان ماه با تخفیف 40 درصدی از این برند خرید کنند.

برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت http://filairan.com مراجعه کنید.
ارسال نظرات
موضوعات روز