جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۰۴ آبان ۱۳۹۶ - ۰۷:۳۰
پرویز مظلومی:
سرمربی پیشین تیم فوتبال استقلال با تاکید بر اینکه هرگز از پرسپولیس نترسیده است در مورد دیدار هشتاد و پنجم این دو تیم گفت: هر تیمی که بهتر باشد برنده می‌شود.
کد خبر: ۱۹۳۳۵
تیتر20 - پرویز مظلومی در گفتگو با خبرنگار مهر با تسلیت به خانواده ابراهیم آشتیانی گفت: قبل از هرچیز باید درگذشت ابراهیم آشتیانی، یکی از بهترین فوتبالیست های ایران را به خانواده و جامعه ورزش تسلیت بگویم. او یکی از بزرگان فوتبال ایران بود و ما هرگز بازی های زیبای او را از یاد نخواهیم برد و امیدوارم خداوند به خانواده اش صبر و روح این پیشکسوت عزیز را قرین رحمت کند.

سرمربی پیشین استقلال در خصوص دربی هشتاد و پنجم تصریح کرد: روز پنجشنبه یک دیدار حساس را سرخابی های تهران برگزار می کنند. این بازی همیشه حساسیت های خودش را داشته و اینکه دو تیم در کجای جدول باشند چندان در نتیجه این دیدار تأثیر ندارد. سال گذشته، پرسپولیس قهرمان شد اما استقلال توانست در بازی برگشت، این تیم را سه بر دو شکست دهد. بنابراین هر تیمی که از لحاظ روحی و روانی انگیزه بالایی داشته باشد می تواند در این دیدار موفق شود.

مظلومی در خصوص شرایط استقلال خاطرنشان کرد: آبی پوشان در ابتدای فصل نتایج خوبی کسب نکردند اما با آمدن شفر شرایط استقلال متحول شد و این تیم در دو بازی اخیرش، هم روان تر بازی کرد و هم بازیکنان شناخت بهتری نسبت به یکدیگر پیدا کردند. من مطمئنم اگر سرمربی آلمانی استقلال دچار حاشیه نشود می تواند در آینده آبی پوشان را به جایگاه واقعی شان برساند.

وی درباره پرسپولیس تهران نیز اظهار داشت: این تیم این روزها حال و روز خوبی ندارد، حذف از لیگ قهرمانان و بازی نسبتا بدی که مقابل نفت انجام داد نشان داد که این تیم هنوز به شرایط آرمانی بازنگشته و این فرصت بسیار خوبی برای استقلال خواهد بود تا بتواند این بازی را با پیروزی به پایان برساند.

مظلومی تنها نگرانی اش برای این دیدار، سرمربی آلمانی دانست و گفت: امیدوارم شفر توسط باشگاه متوجه شده باشد که فردا چه بازی ای در پیش دارد. باید به ا و آگاهی بدهند که دربی با تمام بازی ها فرق می کند. من نگران شفر هستم که شاید هنوز به طور کامل توجیه نشده که این بازی چقدر برای هواداران حساسیت دارد و هرگز نمی توانند بپذیرند که تیمشان برابر حریف سنتی شکست را پذیرا شود.

سرمربی پیشین استقلال در خصوص نتیجه این دیدار هم تأکید کرد: پیش بینی این دیدار بسیار سخت است اما نتیجه بستگی به دیدگاه سرمربیان دو تیم دارد. من در زمان خودم، ریسک می کردم و بازیکنان را برای این دیدار تحریک می کردم تا با انگیزه بالا به مصاف حریف بروند. من مطمئنم تساوی بدون گل خوشایند هواداران نیست و امیدوارم شفر بتواند انگیزه بالایی برای بازیکنان به وجود بیاورد تا برنده این دیدار شود. من با توجه به اینکه یک استقلالی هستم امیدوارم تیم محبوبم، برنده این بازی باشد.

مظلومی در پاسخ به این پرسش که آیا مقابل پرسپولیس با ترس به میدان می رفتید یا خیر؟ گفت: به قول قدیمی ها، ترس برادر مرگ است. من هرگز در دربی ها از حریف نترسیدم و دیدید که چند بازی را هم با پیروزی به پایان رساندم.  سرمربیانی که می ترسند چیدمان تیمشان کاملاً نشان می دهد که از شکست وحشت دارند اما من در بازی ای که سه بر دو شکست خوردم باز هم در اواخر بازی یک فوروارد وارد زمین کردم و اگر ترسو بودم می توانستم یک دفاع را به میدان بفرستم.

وی در ادامه افزود: من رکوردار برد در مقابل پرسپولیس هستم و خوشحالم که توانستم چندین بار دل هواداران را شاد کنم. البته سهم من از این رکورد اندک است و تمام این موفقیت ها را با کمک هواداران به دست آوردم.

سرمربی پیشین استقلال در پاسخ به پرسشی که گفته شده است که شما در دربی معروف مغرور شده بودید و حرف های دستیارتان را گوش نکردید تصریح کرد: هیچ وقت در دربی ها مغرور نشدم، شاید اگر بازیکن ما ۱۰ ثانیه می توانست توپ را کنار زمین نگه دارد و اتلاف وقت کند در ثانیه های پایانی گل را دریافت نمی کردیم و حرف و حدیث های بعد برای من به وجود نمی آمد. در خصوص حرف های دستیارم با من، آنقدر جو ورزشگاه سنگین بود که من چیزی نمی شنیدم ولی چنین حرفی را هم که او به من توصیه کرده، تکذیب می کنم. چون در آن لحظات همه منتظر شنیدن سوت پایان بازی بودیم.

وی در خصوص صحبت های مهدی امیرآبادی که گفته بود اگر در مورد آن دربی صحبت کنم خیلی ها آرامش خود را از دست می دهند، گفت: جواب امیرآبادی را نمی دهم و به گذشته کاری ندارم. آن بازی یک اتفاق بود و هرگز آن را فراموش نخواهم کرد.

سرمربی پیشین استقلال در خصوص بدترین و بهترین نتیجه برابر پرسپولیس هم یادآور شد: تلخ ترین شکستی که هرگز از یاد نخواهم برد، همان نتیجه سه بر دو معروف است و بهترین خاطره ام پیروزی سه بر صفر مقابل پرسپولیس در جام حذفی است.

مظلومی در ادامه خاطرنشان کرد: بهترین گلی را هم که به ثمر رساندم سال ۱۳۶۲ بود که توانستیم مقابل ۱۲۰ هزار تماشاگر که به ورزشگاه آمده بودند پرسپولیس را شکست دهیم. آن بازی ۲۰ دقیقه با تأخیر شروع شد، تعدادی از هواداران بر روی پروژکتورها نشسته بودند و اگر چراغ ها روشن می شد احتمال حوادث ناگوار زیاد بود اما خوشحالم از اینکه ۱۲۰ هزار تماشاگر به ورزشگاه آمدند و زمانی که استادیوم را ترک کردند خون از دماغ کسی ریخته نشد.

وی در پاسخ به این سوال مقابل کدام یک از مدافعان پرسپولیس بیشتر اذیت می شدید گفت: محمد پنجعلی بسیار هوشیار و دفاع خوبی بود و همیشه مقابل او بازی کردن برایم سخت بود اما توانستم در سال ۶۲ با یک پرش بلند او را هم جاگذاشته و گل پیروزی استقلال را به ثمر برسانم.

سرمربی پیشین استقلال در خصوص اتفاقات بحث قلیان کشیدن فوتبالیست ها اظهار داشت: با اصل آن مخالف هستم، یک فوتبالیست پول حرفه ای می گیرد تا بازی کند نه اینکه برود قلیان بکشد. امیدوارم مسئولان نظارتی با همه ورزشکاران در این خصوص برخورد قاطع کنند. البته در فضای مجازی می شود با فتوشاپ، عکس های بسیاری درست کرد اما کسانی که ورزش را به صورت حرفه ای انجام می دهند نباید دست به چنین کارهای غیراخلاقی بزنند.

مظلومی در پایان خاطرنشان کرد: حرف آخرم با هواداران است. بازیکنان منتظر حضور آنها در ورزشگاه هستند. امیدوارم فردا حضوری پرشور در ورزشگاه داشته باشند و با حمایت بی دریغشان ضامن موفقیت استقلال برابر حریف سنتی خود باشند.


برچسب ها: مظلومی استقلال
ارسال نظرات
موضوعات روز