سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 2024 March 19
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۰۵ آبان ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۸
پس از دربی ۸۵ در تهران شایعه ای به گوش میرسد مبنی بر اینکه علی اکبر طاهری مدیرعامل باشگاه پرسپولیس قصد دارد از سمت خود استعفا دهد.
کد خبر: ۱۹۳۷۷
تیتر 20 - پرسپولیس دیروز در هشتاد و پنجمین دربی پایتخت توانست با تک گل علی علیپور از روی نقطه پنالتی رقیب دیرینه و سنتی خود را شکست دهد. پس از این اتفاق در حالیکه هواداران پرسپولیس از این پیروزی خوشحال و سرمست به نظر می رسیدند شایعه جالبی در تهران طی چند ساعت گذشته به گوش رسیده است.شایعه ای که حکایت از ناراحتی شدید طاهری از وضعیت موجود دارد.

اخبار دریافتی و البته غیررسمی "هوادار" حاکی از آن است که طاهری قصد دارد برای چندمین بار وارده پروژه مطرح کردن استعفای خود از پرسپولیس شود.همان طور که می دانید این برای چندمین بار است شایعه استعفای طاهری طی دو فصل اخیر به گوش می رسد.این در حالیست که هیچ کدام از شایعات قبلی تحقق پیدا نکرده و تنها پس از گذشت چند روز،طاهری بار دیگر بر روی صندلی مدیرعاملی اش در باشگاه نشسته و طی دو سال و نیم گذشته به کار خود در این باشگاه مشغول بوده است .حال باید منتظر بود و دید در نهایت سرانجام این شایعه به کجا خواهد رسید.

واضح به نظر می رسد که پرسپولیس به رغم حذف از آسیا، در حال حاضر با توجه به عملکردش در رقابت های لیگ برتر و جام حذفی، قدرتمدترین شرایط را طی چند سال اخیر داشته و عوامل اجرایی اش،از کادر فنی گرفته تا کادر کدیریتی همگی در اوج محبوبیت بین هواداران قرار دارد.محبوبیتی که بی شک با پیروزی در دربی هشتاد و پنجم به اوج رسیده است.

پیروزی که حالا این اطمینان خاطر را به طاهری داده که به این سادگی ها با استعفای او موافقت نخواهد شد. به دلیل همین شرایط ، مدیرعامل پرسپولیس بهترین زمان ممکن و بهترین شرایط را برای ارائه استعفای خود دیده است./فرتاک
ارسال نظرات
موضوعات روز