چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 24
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۱۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۸
در حال حاضر آن بخش از صنعت غذایی داخلی و جهانی می توانند در صنعت بسته‌بندی جهانی پیشرو باشند که همگام با تازه ترین تکنولوژی ها و تجهیزات این حوزه حرکت کرده و مدام در حال به روز رسانی ایده ها و عملکردهای خود باشند.
کد خبر: ۱۹۴۱۰
شیوه های نوین بسته بندی در دستور کار گلها قرار گرفت

تیتر20 - چندی پیش، مدیرعامل و کارکنان صنایع غذایی «گلها» میزبان نماینده ای از سازمان جهانی بسته بندی بودند تا این ملاقات نقطه عطف تازه ای در فعالیت های این برند دیرپای ایرانی باشد که این بار قصد تحول در زمینه بسته بندی محصولات خود را دارد.
در اغلب اظهار نظرهای کارشناسان داخلی و خارجی، معضل یا مساله بسته بندی به عنوان پاشنه آشیل صنعت و صادرات ایرانی بخصوص در زمینه تولیدات و فراورده های غذایی، میوه ها، سبزیجات و نظایر آن معرفی می شود.
البته در سال های اخیر برخی از برند های صاحب نام ایرانی از جمله صنایع غذایی گلها گام های بلندی درخصوص ایجاد تحول در ساختار و کیفیت بسته بندی محصولات خود برداشته اند که مشتریان ایرانی در ظاهر محصولات، شاهد آن هستند؛ اما قطعا این به منزله پایان کار نیست.
به همین دلیل مدیریت گلها، ملاقات با جناب کیشان سینگ، نماینده سازمان جهانی بسته‌بندی را به فال نیک گرفته و رویکرد واستراتژی تحول گرای این برند را این بار بر اتخاذ شیوه های نوین بسته بندی مبتنی کرده است که قرار است از این پس در دستور کار این شرکت قرارگیرد.
در این ملاقات، ضمن نشستی پربار با حضور  دکتر کریمی تفرشی، مدیرعامل گلها و کیشان سینگ، نماینده سازمان جهانی بسته بندی، دیدگاه های طرفین در این خصوص مطرح شد و گفت و گویی سازنده پیرامون شیوه های نوین و استانداردهای جدید بسته‌بندی محصولات صورت گرفت.
علاوه بر این نماینده سازمان جهانی بسته بندی با کارکنان و پرسنل صنایع غذایی گلها دیدار کرد وگفت وگو کرد.
لازم به ذکر است که در حال حاضر آن بخش از صنعت غذایی داخلی و جهانی می توانند در صنعت بسته‌بندی جهانی پیشرو باشند که همگام با تازه ترین تکنولوژی ها و تجهیزات این حوزه حرکت کرده و مدام در حال به روز رسانی ایده ها و عملکردهای خود باشند. 
این همان مساله ای است که دکتر کریمی تفرشی بر آن تاکید ورزیده و استراتژی جدید گلها بر آن پایه قرارداده شده است. چرا که به گفته پروفسور کیث پیرسون دبیر کل سازمان جهانی بسته‌بندی «بسته‌بندی در بخش صنعت غذایی در حال حاضر عمده‌ترین بخش صنعت بسته‌بندی در جهان را تشکیل می‌دهد و تاثیر بسته بندی بر این صنعت و حساسیت های موجود پیرامون آن انکار ناپذیر است. 
به گفته وی:  مساله جالب صنعت بسته‌بندی ایران بحث بین‌المللی کردن علائق و منافع بسته‌بندی است.
گفتنی است که در حال حاضر ایران با عضویت در موسسه بین‌المللی بسته‌بندی قابلیت دسترسی به بیش از 50 عضو در جهان را دارد و صنایع غذایی گل ها بر آن است که با بیشترین تعامل ممکن در این زمینه، وارد عمل شده و باز هم در زمره پیشروان صنایع غذایی کشور ظاهر شود.

ارسال نظرات
موضوعات روز