سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 23
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۱۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۵
بانكي جذب مشتري بيشتري خواهد داشت كه خدمات متنوع و فني تري داشته باشد و حضور كاربر را به حداقل برساند در عين اينكه شفافيت و دسترسي فرد را به اطلاعات شخصي اش، تسهيل دهد و در نهايت امنيت كافي را داشته باشد. در اين بين بانك سينا به عنوان بانكي مدعي بانكداري الكترونيك عملكرد خوبي داشته است.
کد خبر: ۱۹۵۲۴
مشغله روزافزون مردم، نسل بانک گریز و یک رویکرد مناسب از بانک سینا

تیتر20 - گسترش بانکداری مجازی و ارائه خدمات الکترونیک بانک‌ها، در چند سال گذشته مراحل اوليه را پشت سر گذاشته و در شرايطي كه با استقبال روزافزون مردم در استفاده از ابزارهای جدید قرار گرفته ، بانک‌ها را ناگزير كرده تا در يك فضاي رقابتي براي ارائه خدمات نوین بانکی بيشتر بكوشند.
رويكردي كه از اين شتاب در تغيير سيستم بانكها حاصل شده در نهايت به حذف شعب فیزیکی و گسترش یکباره ارائه خدمات در بستر اینترنت منجر خواهد شد. 
در حال حاضر نيز اين سير در حال طي شدن است و رفت و آمد مردم به شعب بانكها به حداقل خود رسيده است. جامعه به سمت استفاده از ابزارهای بانکداری الکترونیک و خدمات نوین حرکت کرده و رشد قابل ملاحظه اي هم داشته است، اگر نگاهي به اطراف خود بياندازيم با مشغله هاي روزافزون مردم با مشتریانی روبرو هستیم که به عنوان نسل بانک گریز شناخته می شوند و دریافت سرویس بيشتر و خدمات الكترونيك بيشتر براي آنها اولویت انتخاب بانك مقصد، محسوب مي شود. 
بانكي جذب مشتري بيشتري خواهد داشت كه خدمات متنوع و فني تري داشته باشد و حضور كاربر را به حداقل برساند در عين اينكه شفافيت و دسترسي فرد را به اطلاعات شخصي اش، تسهيل دهد و در نهايت امنيت كافي را داشته باشد. در اين بين بانك سينا به عنوان بانكي مدعي بانكداري الكترونيك عملكرد خوبي داشته و آيتم هاي لازم براي جذب مشتري را فراهم آورده است. مخاطبين بالا و مشتريان رضايتمند بانك سينا، گواه اين امرند. 
بانک سینا در راستای توسعه بانکداری الکترونیک و گسترش ‏فرهنگ استفاده از این خدمات اقدامي قابل توجه داشته، به طوری که اکنون بیش از 95 درصد ‏اسناد بانکی در بانک سینا به صورت مکانیزه صادر می شود.‏

قدمي در فرهنگ سازي كشور ‏
اين بانك علاوه بر اينكه خود از سردمداران بانكداري الكترونيك در كشور است، به منظور اشاعه فرهنگ استفاده از بانکداری الکترونیک و با هدف افزایش رضایتمندی مشتریان براي مدت طولاني کارمزدی بابت این خدمات از کاربران سامانه‌های نوین دریافت نمي كرد.
اين بانك به منظور ترغیب و تشویق مشتریان به استفاده از این خدمات، کارمزدی را بابت استفاده کاربران سامانه‌های تلفنبانک، موبایل بانک و ussd در سال ۹۵ اخذ نکرد تا قدمي در فرهنگ سازي كشور بردارد.
بانك سينا به طور مستمر خدمات الكترونيكي خود را افزايش مي دهد؛ كه به همين منوال در راستای توسعه خدمات بانکداری الکترونیک و تسهیل و تسریع در انجام خدمات بانکی، دسترسی ها و امکانات جدیدی به اینترنت بانک مشتریان حقوقی سینا (کارپوشه) اضافه شد. مشتریان حقوقی بانک سینا قادر به مشاهده منوی مدیریت تسهیلات، مدیریت چک، مدیریت کارت و گزارشات خود از طريق اينترنت در اين بانك هستند.
مشتریان حقوقی بانک سینا با استفاده از اینترنت بانک حقوقی همچنین امکان انتقال وجه و نیز امضای مجازی برای صاحبان امضاء را نیز دارا هستند. بانک سینا در سال های اخیر توجه به خدمات بانکداری الکترونیک و ایجاد تنوع در سبد محصولات را در صدر فعالیت ها قرار داده و با بهره برداری از سامانه های مختلف، زمینه انجام آسان و سریع خدمات بانکی را در ساعات مختلف شبانه روز برای هموطنان فراهم آورده است.

سه محصول؛ سه خدمت 
بانک سینا در سال اخير در حوزه بانکداری الکترونیک سه سامانه را رونمايي كرد كه  شامل همراه بانک نسخه IOS، کد بانک و سامانه رمز یک بار مصرف (OTP) است.
پس از انتشار نسخه جدید همراه بانک سینا ویژه گوشی های اندرویدی، نسخه IOS همراه بانک سینا با قابلیت های بیشتر و جلوه های گرافیکی جذابتر برای دارندگان کارت های شتابی و دارندگان سپرده در بانک سینا ارائه شد.  
در این نسخه از همراه بانک سینا، کاربری نرم افزار جهت مشتریان بسیار آسان تر و دسترسی سریع به قابلیت های نرم افزار نیز برای انجام بهینه خدمات مورد نیاز فراهم شده است.
سامانه کدبانک سینا نيز خدمتي نوين و جديدی از بانك است كه با نصب این سامانه بر روی گوشی تلفن همراه که بر بستر SMS تهیه شده، کاربر می تواند تغییرات مانده حساب همراه در طی روز را به صورت online دریافت کند و علاوه بر برخورداری از مزایایی همچون سرعت و دقت بالا در ارائه اطلاعات، اشغال نبودن خط ارتباطی و پاسخگویی به صورت شبانه روزی، موجب صرفه جویی در وقت و انرژی مشتریان نیز می شود. 
يك خدمت برجسته ديگر از بانك نيز سامانه صدور رمز یکبار مصرف اینترنت است که در راستای اهمیت سیاست‌های امنیتی بیشتر جهت استفاده مشتریان از خدمات بانکداری الکترونیک و با استفاده از بستر موجود و امن USSD، به بهره برداری رسیده است.
 مزایای این سامانه اطمینان و امنیت بالا، عدم نگرانی جهت مفقودی تلفن همراه، عدم نگرانی جهت معیوب‌شدن دستگاه و عدم حمل دستگاه اضافی است. 

ارسال نظرات
موضوعات روز