سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 2024 March 19
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۱۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۹
سامان نریمان جهان بعد از جدایی از پرسپولیس راهی تبریز شد و می خواهد دوباره در تیم سابقش گسترش فولاد بازی کند.
کد خبر: ۱۹۶۰۳
می‌دانستم پرسپولیس محروم می‌شود، می‌ماندم!

تیتر 20 - او در چهار بازی گذشته گسترش  در کمال تعجب طبق صلاحدید فیروز کریمی در پست هافبک دفاعی به میدان رفت که پست تخصصی اش نیست اما ظاهرا  توانسته در میان میدان خوب کار کند.

با نریمان جهان قبل از بازی حساس امروز با نفت آبادان مصاحبه کرده ایم:
 
*بعد از صعود به مرحله بعدی جام حذفی آمادگی بازی با صنعت نفت را دارید؟
نفت در آبادان خیلی قوی کار می کند و ما هم کار ساده ای نداریم. البته تیم ما در 4 هفته گذشته منسجم تر شده و در این 4 بازی فقط یک گل خوردیم که نشان می دهد گل زدن به ما راحت نیست.از اول آقای کریمی به ما گفته بود اگر می خواهیم در لیگ بمانیم اول باید گل نخوریم چون تیمی که گل نمی خورد شخصیت تیمی اش را پیدا می کند.ما اگر گل نخوریم با یک گل هم می توانیم ببریم اما اگر یک گل هم دریافت کنیم باید با 2 گل ببریم. با همین تفکر مقابل صنعت نفت بازی می کنیم.

*در حال حاضر از شرایط خودتان راضی هستید که به گسترش آمدید؟

با وجود اینکه در پست هافبک دفاعی بازی کردم اما از این شرایط راضی هستم و می دانم در هفته های آینده تیم بالاتر می آید.به هر حال من در پرسپولیس بازی نمی کردم و دوست داشتم بازی کنم. البته نمی خواهم به گذشته برگردم اما اگر می دانستم این تیم محروم می شود شاید می ماندم اما هرچه بوده گذشته و من برای گسترش فولاد تمام تلاشم را می کنم.
 
*البته بازی با صنعت نفت جنبه انتقامی هم دارد؟
 
نمی توان گفت،بازی انتقامی است اما چون بازیکنان و سرمربی سابق گسترش در نفت هستند و بازیکنانی هم از نفت به گسترش آمده اند بازی جذاب می شود.کلا تقابل کمالوند و کریمی به نظرم دیدنی است .ما تیم های همسایه در جدول هستیم که با کسب این سه امتیاز از ته جدول جدا می شویم.ما باید اول از ته جدول نجات پیدا کنیم و بعد در مورد رده های بالای جدول حرف بزنیم.
 
*از اینکه اسماعیل فرهادی بازوبند را بست ناراحت نشدید؟
 
نه،البته اگر اسماعیل نبود من بازوبند را می بستم اما او بزرگتر است و باید هم کاپیتان باشد.اگر از من هم می پرسیدند بازوبند را به او می دادم./ورزش سه
ارسال نظرات
موضوعات روز