سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 2024 March 19
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۱۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۰
پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: بیرانوند راحت به پرسپولیس آمده و قدر این پیراهن را نمی داند.
کد خبر: ۱۹۶۴۰
این بازیکن استقلالی بود اما او را پذیرفتیم/ می تواند از پرسپولیس برود و به آینده اش فکر کند

تیتر 20 - وحید قلیچ پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در گفت و گو با خبرنگار ورزشی نامه نیوز، در خصوص صحبت های علیرضا بیرانوند که قصد دارد برای انجام سربازی از این تیم جدا شود گفت: به نظر من بازیکنان ما فقط ادعای حرفه ای بودن را دارند و گرنه کدام بازیکن حرفه ای را در دنیا سراغ دارید که در کوران مسابقات تیمش را رها کرده و به تیم دیگری برود؟

وی ادامه داد: بیرانوند راحت به پرسپولیس آمد و به همین دلیل قدر این پیراهن را نمی داند. او اگر برای به دست آوردن این پیراهن کمی سختی می کشید این طور رفتار نمی کرد.

دروازه بان سابق پرسپولیس و تیم ملی تاکید کرد: او همان کسی است که مدعی بود استقلالی بوده اما وقتی به پرسپولیس آمد او را به راحتی پذیرفتیم و دیدید که هم پیشکسوتان از او حمایت کردند و هم هواداران هوایش را داشتند.

قلیچ تصریح کرد: بیرانوند با این رفتارها شان خودش را بین هواداران پایین می آورد. شما در نظر بگیرید که او در تیم بماند. آیا با این حرف ها و ذهنیتی که برای هواداران ساخته احترامی برای او پیش هواداران می ماند؟ او باید کاری کند که اگر از این تیم رفت هم هواداران همیشه احساس خوبی به او داشته باشند.

این پیشکسوت فوتبال تصریح کرد: او اگر دلش با تیم نیست می تواند برود و به آینده اش فکر کند. در این تیم چه قبل از ما و چه در زمانی که ما فوتبال بازی می کردیم بازیکنانی بودند که موقعیت های خیلی خوبی به آنها پیشنهاد می شد اما به خاطر پرسپولیس در این تیم می ماندند اما الان بازیکنان این طور منت سر هواداران می گذارند و این اصلا خوب نیست.
ارسال نظرات
موضوعات روز