سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 2024 March 19
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۱۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۲
مدیر شعب بانک سپه منطقه فارس خبرداد:
بانک سپه در استان فارس طی سال 95 و 96 با پرداخت 990 میلیارد ریال تسهیلات در قالب رونق تولید نقش مؤثر و بسزایی در توسعه استان و ایجاد اشتغال ایفا کرده است .
کد خبر: ۱۹۶۶۳
پرداخت 990 میلیارد ریال تسهیلات برای رونق تولید استان فارس توسط بانک سپه/ بانک سپه در رشد منابع رتبه نخست استان فارس را کسب کرد

تیتر 20 - مدیر شعب منطقه فارس ضمن اشاره به گزارش اعلام شده از سوی کمیسیون هماهنگی بانکهای استان فارس از ارتقاء دو پله ای جایگاه بانک سپه در بین بانک ها استان خبر داد و تصریح کرد: این بانک طی شش ماهه اول سال جاری در رشد سپرده ها رتبه نخست را بین بانکهای استان به خود اختصاص داد.

محمد علی شمشیری با تأکید بر اولویت پرداخت تسهیلات برای کمک به رفع موانع تولید بر اساس سیاستهای دولت اظهار داشت: بانک سپه در استان فارس طی سال 95 و 96 با پرداخت 990 میلیارد ریال تسهیلات در قالب رونق تولید نقش مؤثر و بسزایی در توسعه استان و ایجاد اشتغال ایفا کرده است .
 
* رشد بی سابقه منابع بانک سپه در استان

وی تأکید کرد: منابع بانک سپه در استان فارس از مبلغ 22 هزار میلیارد ریال در آذر ماه 95 به حدود 31 هزار میلیارد ریال تا پایان مهر ماه سالجاری رسیده که این رشد طی 9 ماه بی سابقه بوده است.
مدیر شعب منطقه فارس رشد 37 درصدی منابع بانک سپه در این استان را نشان از برنامه ریزی و تلاش و مجاهدت کارکنان و کسب رضایت مشتریان در راستای سیاست های کلان بانک سپه دانست.
وی به نامگذاری سالجاری به نام اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال از سوی مقام معظم رهبری اشاره و تصریح کرد : همه کارکنان و تیم مدیریتی بانک سپه در استان فارس تمام تلاش خود را در راستای خدمت رسانی بهینه و مطلوب به فعالان اقتصادی و مشتریان بکار بسته اند و برای کمک به رونق اقتصادی و تحقق اهداف شعار سال همت گماشته اند.
 
* پرداخت 6604 فقره وام قرض الحسنه ازدواج

وی ضمن اشاره به پرداخت 6 هزار و 604 فقره تسهیلات قرض الحسنه ازدواج در استان فارس توسط بانک سپه طی یک سال و نیم اخیر، تصریح کرد: 2 هزار 314 فقره از این تسهیلات در سال 95 و 4 هزار و 290 فقره از ابتدای سال 96 تا کنون پرداخت شده است.
مدیر شعب بانک سپه منطقه فارس جمع مبلغ وام قرض الحسنه ازدواج پرداخت شده این بانک از ابتدای سال 95 تاکنون را 667 میلیارد ریال اعلام کرد و تدبیر اولیای بانک سپه از ابتدای مرداد ماه سال جاری را در اجرای طرح ضربتی وام قرض الحسنه ازدواج بسیار راهگشا و به موقع دانست و اظهار امیدواری کرد با ادامه این روند شاهد صف انتظار برای زوج های جوان نباشیم.
 
* کمک به رفع مشکلات قشر آسیب پذیر 

شمشیری گفت: بانک سپه منطقه فارس در راستای وظایف اجتماعی خود برای کمک به رفع مشکلات قشر آسیب پذیر، بیش از 110 فقره تسهیلات قرض الحسنه درمان، رفع احتیاجات ضروری و تحصیلی به مبلغ بیش از 2 میلیارد ریال به همراه 203 فقره تسهیلات خرید مسکن خانواده شهدا ، جانبازان و ایثارگران به مبلغ بیش از 133 میلیارد ریال از ابتدای سال 95 تا کنون پرداخت کرده است.
 
* پرداخت تسهیلات بازسازی بافت فرسوده به 741 واحد مسکونی استان

وی فعالیت بانک سپه در استان فارس را برای احیای بافت های فرسوده شهری بسیار اثرگذار و مطلوب ارزیابی کرد و ادامه داد: بانک سپه در بازسازی بیش از 741 واحد مسکونی فرسوده شهری با پرداخت مبلغ بیش از 179 میلیارد ریال مشارکت کرده و همچنین با پرداخت بیش از 87 میلیارد ریال تسهیلات به روستائیان برای ساخت 464 واحد مسکن روستایی سهیم بوده است. 
 
* ساخت دو مدرسه در استان فارس توسط بانک سپه

مدیر شعب منطقه فارس همچنین افزود: بانک سپه اقدام به تأسیس دو مدرسه در استان فارس با نام شهدای بانک سپه کرده و آنها را در اختیار سازمان نوسازی و تجهیز مدارس استان داده است.
 
* رشد شاخص های بانکداری الکترونیک 

شمشیری با اشاره به برنامه ریزی های صورت گرفته در منطقه در جهت افزایش خدمات و تراکنش های بانکداری الکترونیک اعلام کرد: تعداد پایانه های فروشگاهی این بانک در استان از مرز 20 هزار دستگاه گذشت و رشدی نزدیک به 11 درصدی را نسبت به پایان سال داشته است. 
وی با اشاره به افزایش رشد 41 درصدی میانگین مانده های پایانه های فروشگاهی از برنامه ریزی و تلاش جهت ارائه خدمات الکترونیک بانک به اصناف و بازاریان خبر داد.
مدیر شعب منطقه فارس همچنین با اشاره به فعال بودن 180 دستگاه خودپرداز در استان به منظور خدمت رسانی به آحاد مردم از برنامه ریزی به منظور نصب این دستگاهها در محیط های مختلف تجاری ، اقتصادی و مسکونی خبر داد.
 
* دریافت تقدیرنامه از کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی 

شمشیری پرداخت مبلغ بیش از 80 میلیارد ریال تسهیلات خوداشتغالی به مدد جویان کمیته امداد امام خمینی(ره) و بهزیستی و دریافت لوح تقدیر از کمیته امداد امام خمینی(ره) و بهزیستی را یکی از افتخارات کارکنان بانک سپه استان فارس برشمرد.
مدیر شعب بانک سپه استان فارس تعداد کارت اعتباری صادر شده این بانک در اعطای تسهیلات خرد به آحاد جامعه از ابتدای دیماه سال 95 تا کنون را 8 هزار 380 فقره به مبلغ 1450 میلیارد ریال عنوان کرد.
وی بیان کرد: شعب بانک سپه استان فارس با استفاده از تبصره 35 قانون بودجه سال 95 با دریافت اصل طلب بانک و بخشودگی سود و کلیه جرائم متعلق به آن از گروه های بدهکار زیر بخش کشاورزی و حوادث غیرمترقبه، کمک شایانی به اقشار زحمت کش کرده است.
 
* حمایت از شرکتهای فعال استان

مدیر شعب استان فارس ضمن تأکید بر حمایت بانک سپه از طرحهای کلان اقتصادی در راستای همگامی با اهداف اقتصادی دولت، تصریح کرد: بانک سپه با حمایت از پروژه های بزرگ صنعتی استان فارس نظیر؛ پتروشیمی ها و کارخانه های سیمان و همچنین طرحهای مختلف گام های مهمی در جهت توسعه بخش های کشاورزی، صنعت و معدن، مسکن، ساختمان، بازرگانی، خدمات، واردات و صادرات برداشته است.
وی یادآورشد: مدیریت شعب منطقه فارس با انعقاد تفاهم نامه های همکاری با شرکت های دولتی و بزرگ استان خدمات مختلفی را به این دسته از مشتریان ارائه می کند.
 
* رشد 40 درصدی تسهیلات پرداختی به بخش های مختلف اقتصادی

شمشیری به تسهیلات پرداختی بانک در بخش های مختلف اقتصادی استان فارس اشاره کرد و گفت: مانده تسهیلات اعطایی این بانک در پایان شهریورماه بالغ بر 9 هزار و 751 میلیارد ریال بوده که در مقایسه با پایان سال 94 رشد 40 درصدی را نشان می دهد.
وی ضمن تأکید بر همراهی بانک سپه با سیاست های اقتصادی دولت تدبیر و امید افزود: بیش از 43 درصد از کل تسهیلات اعطایی بانک سپه در استان فارس به تولید در بخش صنعت و معدن و کشاورزی اختصاص یافته است.

* آمادگی بانک سپه برای ارائه خدمات ارزی به فعالان اقتصادی استان

شمشیری با اشاره به رفع تحریم های ظالمانه علیه بانک سپه و فعال شدن شعب و کارگزاریهای خارج از کشور از آمادگی این بانک همچون سالهای قبل از تحریم برای ارائه خدمات ارزی مناسب به مشتریان خبر داد.
وی بیان کرد: طی سال 95 نسبت به سال 94 تعداد گشایش اعتبار اسنادی و حوالجات ارزی بیش از 276 درصد رشد داشته که این تعداد گشایش اعتبار اسنادی و حوالجات ارزی از نظر مبلغ حدود 175 درصد رشد نشان می دهد.
مدیر شعب منطقه فارس ضمن اشاره به برگزاری کارگاههای آموزشی با حضور مدرسان و کارشناس ادارات بین الملل بانک جهت همکاران شعب در سال جاری اظهار امیدواری با فضای فراهم شده و آمادگی همکاران در سال جاری نیز شاهد رشد و ارتقاء جایگاه بانک در این زمینه باشیم .
 
* کسب رتبه برتر در رعایت حقوق شهروندی و ستاد اقامه نماز

شمشیری در ادامه افزود: با برنامه ریزی صورت گرفته در راستای فعالیتهای فرهنگی و اجتماعی بانک سپه منطقه فارس عنوان دستگاه برتر را در زمینه عفاف و حجاب و حقوق شهروندی را از طرف استانداری فارس کسب کرد.
وی گفت: در خصوص اقامه نماز نیز در سال گذشته بانک سپه به عنوان دستگاه نمونه معرفی و از دست اندرکاران در این حوزه تقدیر و قدردانی شد./پایگاه اطلاع رسانی بانک سپه 
ارسال نظرات
موضوعات روز