پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۱۶ آبان ۱۳۹۶ - ۰۷:۱۶
در واقع این هتل مکان امن و راحتی را برای کسانی به وجود آورده که خیلی چاقند و می خواهند بدون اینکه از وزن زیادشان احساس ناراحتی کنند اوقات خوبی را بگذرانند.
کد خبر: ۱۹۷۱۰
ورود لاغرها به این هتل ممنوع است!

تیتر20 - جزیره الوترا که در قلب کارائیب قرار دارد جزیره ای زیبا با چشم اندازهای بکر و رویایی است اما چیزی که این جزیره را خاص کرده این است که در آن هتلی درست شده که فقط افرادی که وزنشان بالای ۱۳۰ کیلوگرم است می توانند به آنجا بروند. در واقع این هتل مکان امن و راحتی را برای کسانی به وجود آورده که خیلی چاقند و می خواهند بدون اینکه از وزن زیادشان احساس ناراحتی کنند اوقات خوبی را بگذرانند. این هتل که دو سال پیش افتتاح شده اولین و تنها اقامتگاه دنیاست که به طور اختصاصی فقط برای افراد خیلی چاق درست شده و در مدت این دو سال خیلی سریع تبدیل به هتلی محبوب در بین گردشگران چاق شده است. آن ها در این هتل می توانند بدون اینکه در معرض قضاوت دیگران قرار بگیرند تعطیلات خوبی داشته باشند. در ادامه با الی گشت همراه باشید تا درباره  هتل مخصوص چاق ها بیشتر بدانید.

طراحی تمام قسمت های این مجموعه از کف زمین گرفته تا سقف به خوبی نشان می دهد که هتل برای کسانی با سایز خیلی زیاد است. اول از همه در جلوی ورودی هتل با دری روبرو می شوید که نسبت به درهای معمولی عرض بیشتری دارند و با رفتن به داخل هتل صندلی های عریضی را می بینید که هر کدامشان یک متر عرض دارند و برای جلوگیری از شکسته شدن با چوب های مقاوم درست شده اند. میله های همه تخت خواب های اتاق ها با فولاد مقاوم درست شده و آنقدر سفت و سخت هستند که به این راحتی نمی شکنند. این اقامتگاه توسط شخصی به اسم «جیمز کینگ» درست شده که می گوید ایده ساخت این هتل ۱۴ سال پیش به فکرش رسیده و بالاخره توانسته در حدود دو سال پیش آن را عملی کند. اما اینکه چرا او به فکر ساخت این هتل افتاده هم جالب است او از روزی حرف می زند که در هتلی در اسپانیا اقامت می کرد و در آنجا فرد خیلی چاقی را دیده که بعد از نشستن بر روی صندلی باعث شکستن آن شده و مجبور شده به خاطر تخریب اموال هتل ۱۵۰ دلار خسارت پرداخت کند. بعد از دیدن این اتفاق بود که در ذهن جیمز کینگ جرقه ساخت هتلی که فقط مخصوص افراد خیلی چاق باشد زده شد. او تصمیم گرفت که خیلی زود هتلی را بسازد که فقط چاق ها به آنجا بروند و بدون اینکه برای کارهایشان مورد قضاوت قرار بگیرند تعطیلات خوبی را بگذرانند. در این هتل مهمان ها از اینکه در هنگام شنا در استخر مورد تمسخر دیگران قرار بگیرند هیچ ترسی ندارند و یا نگران این نیستند که با شیرجه زدن به داخل استخر چقدر آب به اطراف پراکنده می شود.
هتلی خاص
کارکنان هتل تمام سعی خودشان را می کنند تا مهمانان لحظات خوب و آرامی را در این هتل داشته باشند و به خاطر سایز زیادشان احساس ناراحتی نداشته باشند. این هتل برای کسانی طراحی شده که وزنشان از ۱۳۰ کیلوگرم بیشتر است و نقش مهمی را برای کسانی بازی می کند که نسبت به وزن خود احساس راحتی ندارند. همه صندلی هایی که در کنار ساحل قرار دارند مقاومند و حتی می توانند تا وزن بالای ۲۵۰ کیلوگرم را تحمل کنند. برای اینکه مهمانان احساس راحتی بیشتری داشتند هتل ۸ کیلومتر ساحل اختصاصی دارد که انواع تفریحات لذتبخش ساحلی را برای مهمانان فراهم کرده است. البته احتمالا جذاب ترین بخش این هتل غذاهای خوشمزه اش است چون همین که وقت غذا می رسد بر روی میز رستوران، خوراکی ها و غذاهای خوشمزه ای پیدا می شود که شاید در هیچ هتل دیگری نمونه اش پیدا نشود. در رستوران هتل صبحانه، ناهار و شام به صورت بوفه سرو می شود و مهمانان می توانند هر غذایی که دوست داشتند را انتخاب کنند و هر چقدر که خواستند از آن میل کنند.
اقامتگاه
یکی از مهمانان این هتل می گوید در اینجا نگران این که در هنگام شنا چقدر آب به این طرف و آن طرف می پاشد نیست و در هنگان خوابیدن هم هیچ ترسی از شکستن تخت خواب ندارد. او از روزی می گوید که در یک هتل دیگر باعث شکستن یک صندلی پلاستیکی در نزدیکی ساحل شده و در آن لحظه احساس شرمندگی زیادی پیدا کرده است. او می گوید وقتی به هتلی می روید که مخصوص چاق هاست دیگر خیالتان از نشکستن وسایل و جا نشدن بر روی صندلی ها راحت است. یکی دیگر از مهمانان هتل که ۱۷۰ کیلو وزن دارد می گوید افرادی که خیلی چاق هستند چالش ها و دغدغه هایی دارند که افراد عادی درک نمی کنند؛ دغدغه هایی مثل اینکه آیا این هتل صندلی ای دارد که من در آن جا شوم؟ آیا این صندلی می تواند وزن من را تحمل کند؟ آیا غذایی که من دوست دارم در این هتل پیدا می شود؟
اتاق های هتل
جیمز کینگ می گوید حدود ۶۰ درصد از مشتری هایش از آمریکا، حدود ۱۰ درصد از نیویورک و بقیه از کشورهای اروپایی مثل بریتانیا و اسپانیا هستند. با این حال اگر قصد رفتن به این هتل را دارید خوب است بدانید که این هتل توریست های یک نفره را قبول نمی کند و باید گروه های کوچک چند نفره باشید. صاحب هتل می گوید در هفته های اول، رزرو های یک نفره داشتند اما به خاطر اینکه محیط و جو صمیمانه هتل حفظ شود تصمیم گرفتند که گروه های کوچک را در هتل بپذیرند. کینگ می خواهد به زودی شعبه دوم این هتل را در جزیره ای دیگر افتتاح کند اما فرق این شعبه با شعبه دیگر این است که در شعبه جدید افراد می توانند به صورت تک نفره هم اتاق رزرو کنند.
منبع: odditycentral.com
ارسال نظرات
موضوعات روز