چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 24
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۰۰:۰۱
در روزهایی که بسیاری از شرکت های ارائه دهنده خدمات پس از فروش خودرو به دنبال عرضه خدمات به صورت ویژه و وی آی پی هستند، ایساکو (شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو) همچنان به یک چشم به مشتریانش نگاه می کند.
کد خبر: ۱۹۸۴۹
نگاه یکسان ایساکو به مشتریان/منتفع شدن همه مشتریان از بهبود خدمات!

تیتر20 - در روزهایی که بسیاری از شرکت های ارائه دهنده خدمات پس از فروش خودرو به دنبال عرضه خدمات به صورت ویژه و وی آی پی هستند، ایساکو (شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو) همچنان به یک چشم به مشتریانش نگاه می کند.
به عبارت بهتر، سیاست کلی ایساکو تکریم همه مشتریان در ایران خودرو و ارائه خدمات همسطح به دارندگان تمامی خودروهای این شرکت است، به نحوی که نمی خواهد بخشی را به صورت ویژه و بخشی دیگر را معمولی سرویس بدهد.
شاید در نگاه اول اینگونه به نظر برسد که ایساکو می خواهد از زیر بار ارائه خدمات ویژه به مشتریان شانه خالی کند و یا اصلا امکانات چنین کاری را ندارد.
 این در حالی است که به نظر می رسد ایساکو بیشتر به دنبال این است که تمامی مشتریان خود را به یک چشم نگاه کرده و آنها را تفکیک نکند. 
این سیاست ایساکو جدای از بحث مردمی بودنش، یک نکته مهم را در خود جای داده و آن، منتفع شدن همه مشتریان از بهبود خدمات این شرکت است. 
به عبارت بهتر، وقتی ایساکو خدماتی یکسان در اختیار همه مشتریان خود قرار می دهد، این موضوع سبب می شود هرگونه تغییر و تحولی مثبت در راستای خدمت رسانی را همه مشتریان احساس کنند نه تنها بخشی از آنها.
البته تردیدی نیست که ارائه خدمات ویژه و به اصطلاح وی آی پی به مشتریان نیز اثرات مثبتی به دنبال خواهد داشت، منتها چه بهتر که همه از این مدل خدمات بهره مند شوند.    

ارسال نظرات
موضوعات روز