پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۲۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۵
مدیرعامل سیاه‌جامگان گفت: نام کمیته اخلاق باید الگوی اخلاقی باشد اما آنها با اسم بردن از من و انتصاب به جادوگری کاملاً بی اخلاقی کردند.
کد خبر: ۱۹۹۲۴
تیتر 20 - علی عباسی در خصوص اینکه اعضای کمیته اخلاق معتقدند وی محروم شده و حق حضور در فعالیت‌های فوتبالی را ندارد، گفت: موضوع آنقدر خنده‌دار است که وقتی با آقای تاج صحبت کردم او از من درخواست کرد که حرفی در این زمینه نزنم. من درخواست رأی استیناف دادم و ظاهراً دوستان در کمیته اخلاق نمی‌دانند که مرجع بالاتر از خودشان کمیته استیناف است و پرونده‌ها را بررسی می‌کند.
 
وی افزود: من برنامه شب گذشته ۹۰ را ندیدم ولی وقتی متوجه شدم چه اتفاقاتی رخ داده آن را پیگیری کردم، متأسفانه آقای سمامی موضوعی را در برنامه مطرح کردند که ما خودمان با آن مشکل داریم. جالب است جادوگر اعلام کرده ما پولش را ندادیم، وقتی من اعتقادی به این موضوع ندارم چرا باید پول بدهم؟ این آقای جادوگر چندین‌بار با من تماس گرفته و من هم پاسخ او را ندادم، یکبار هم وقتی با او صحبت کردم گفتم که خدایی که در بازی با ماشین‌سازی تشخیص داد پنالتی حریف به آسمان برود خودش به ما کمک می‌کند در بازی با پرسپولیس نتیجه لازم را بگیریم. ما تنها تیمی هستیم که نام امام حسین و قمربنی‌هاشم را روی پیراهنمان می‌زنیم و من هیچوقت به این مسائل تن نمی‌دهم.
 
مدیرعامل سیاه‌جامگان افزود: این آقای جادوگر به من پیامک زد که شما را بیچاره می‌کنم و کاری می‌کنم که به لیگ یک بروید، من هم گفتم اگر قرار است با این کارها در لیگ بمانیم بهتر است به لیگ یک برویم. در مورد آن شخص اگر حرفی نزنم بهتر است چون این آقا شب گذشته ادعا کرد که تیم ملی آلمان را قهرمان جام جهانی کرده و ۳ تیم را قهرمان لیگ برتر کرده است.
 
وی افزود: متأسفانه شب گذشته در برنامه ۹۰ عضو کمیته اخلاق که نامش کمیته اخلاق است بی‌اخلاقی کرد. نام کمیته اخلاق باید مثل رفتارشان باشد اما آنها با اسم بردن و انتصاب ما به جادوگری کاملاً بی اخلاقی کردند. ماجرا هم این است که سال گذشته در یکی از بازی‌های ما شخصی پشت دروازه حریف بوده که دوستان حراست که همیشه به ما لطف دارند این شخص را به بالا برده و جیب‌های او را در ورزشگاه گشته‌اند. روی کاغذ نوشته شده بود ۱۹ بار بگو بسم‌الله و بعد نیز یک آیه سوره مبارک یاسین در آن نوشته شده بود. ضمن آنکه روی کاغذ یک بار دیگر هم نوشته بود یا فتاح و یا فاتح. شما از ۱۰۰ نفر سئوال کنید که اگر اسم اینهایی که در کاغذ نوشته بود اسم خدا نباشد، من هرکاری خواستند انجام می‌دهم. آقای تورگ به من گفت چون این اسامی تعداد دارد جادوگری است، این چه حرفی است؟! او گفت اینها چه ربطی به فوتبال دارد که من هم در آنجا صحبت کردم و گفتم که زندگی من به اهل بیت و خدا گره خورده است، ما تنها تیمی هستیم که نام اهل‌بیت را روی پیراهنمان می‌زنیم و جالب است باید ۳ سال محروم شویم. وقتی روز اول شهریور حکم را به من ابلاغ کردند از اعصاب ناراحتم شب به سالن رفته و همان‌جا آشیلم پاره شد.
 
عباسی ادامه داد: خط و خطوط اینکه این افراد چگونه پایشان به فوتبال باز شده را می‌دانم و به زمانش در مورد آن صحبت می‌کنم، امروز هم پیگیر آقای تاج شدم و ظاهراً او به مالزی رفته است، تاج به من گفته بود شما صحبت نکن من خودم مشکل را حل می‌کنم اما من حرف حق را می‌زنم. اگر از کل زندگی‌ هم من را محروم کنند خودم را چسبیده به این فوتبال نمی‌دانم و تا قیامت پای اعتقاداتم هستم. ما با ذکر یا زهرا (س) و یا امام رضا (ع) وارد زمین می‌شویم و هیچکس نمی‌تواند ما را از این اعتقاداتمان جدا کند. فقط امیدوارم افرادی که حکم محرومیت من را دادند در آن دنیا در محضر پروردگار پاسخگوی این موضوع باشند.
 
وی در خصوص دیدار تیمش مقابل استقلال گفت: بازی در ورزشگاه ثامن برگزار می‌شود و ان‌شاالله که با توسل به ائمه استقلال را شکست داده و جایگاهمان را در جدول بهبود ببخشیم./فارس
ارسال نظرات
موضوعات روز