جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 26
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۲۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۲
مجلات این موسسه، دارای 3 میلیون و 459 هزار نسخه چاپ شده در سال گذشته بوده که میزان فروش آن 2 میلیون و 563 هزار نسخه بوده است. همچنین مجموع روزنامه های چاپ شده در سال گذشته، 74 میلیون و 536 هزار نسخه بوده که 71 میلیون نسخه آن به فروش رسیده است.
کد خبر: ۱۹۹۹۱
تیراژ واقعی روزنامه همشهری مشخص شد/ هزینه 3 میلیارد تومانی «همشهری آنلاین» در طول 1 سال

تیتر 20 - روزنامه همشهری یکی از مشهورترین روزنامه های کشور است که علی رغم تعلق سازمانی به شهرداری تهران، به علت حجم گسترده انتشار، تاثیرگذاری و البته درآمدهای قابل توجه، همواره یکی از قطب های رسانه ای کشور به شمار می رفته است.

با توجه به اینکه حدود 25 سال از آغاز فعالیت این روزنامه می گذرد، اطلاع از وضعیت مالی و رخدادهای مهمی که در این موسسه بزرگ رسانه ای – اقتصادی کشور می گذرد، همواره برای اهالی رسانه جذاب بوده است که خوشبختانه این مهم، به لطف تکالیف قانونی موضوع ماده 6 قانون اجرای سیاستهای کلی اصل 44 قانون اساسی فراهم شده کلیه مسئولیت های حقوقی و قانونی ناشی از نقص یا عدم صحت اطلاعات ارائه شده در آن بر عهده هیئت مدیره و بازرس قانونی شرکت است و صبحانه مسئولیتی در قبال آن ندارد.

در جدیدترین گزارش صورت های مالی این موسسه که مربوط به سال 1395 است، بخشی با عنوان حساب های راکد و سنواتی وجود دارد که در این بخش، مشخص شده چاپ روزنامه حزب الله توسط موسسه همشهری با طلب قابل توجه 21 میلیارد ریالی مواجه بوده است که هنوز وصول نشده است.

همچنین چاپ آگهی برای حزب کارگزاران سازندگی با طلب 560 میلیون ریالی، آگهی دبیرخانه شورای عالی استانها با 507 میلیون ریال و چاپ کتاب " من و نماز و نیاز" عباس جدیدی عضو سابق شورای شهر تهران با طلب 196 میلیون ریالی این موسسه همراه شده است.

یکی از موارد مهم این گزارش بازرس قانونی موسسه مذکور، اعلام رسمی تیراژ روزنامه همشهری است که معمولا جزء 3 روزنامه پرتیراژ کشور محسوب شده اما رقم دقیق آن معمولا توسط هیچ مسئول یا مجموعه ای اعلام نمی شد که بر این اساس، مشخص شده روزنامه همشری در سال 1395، به طور متوسط در روز دارای 263 هزار نسخه تیراژ بوده که این رقم در سال 1394 معادل 275 هزار نسخه در روز بوده است.

تیراژ واقعی روزنامه همشهری مشخص شد/ هزینه 3 میلیارد تومانی «همشهری آنلاین» در طول 1 سال

همچنین مجلات این موسسه، دارای 3 میلیون و 459 هزار نسخه چاپ شده در سال گذشته بوده که میزان فروش آن 2 میلیون و 563 هزار نسخه بوده است. همچنین مجموع روزنامه های چاپ شده در سال گذشته، 74 میلیون و 536 هزار نسخه بوده که 71 میلیون نسخه آن به فروش رسیده است.

تیراژ واقعی روزنامه همشهری مشخص شد/ هزینه 3 میلیارد تومانی «همشهری آنلاین» در طول 1 سال

یکی از موارد قابل توجه این گزارش حسابرس موسسه همشهری، هزینه برخی بخش های این موسسه است که بر این اساس، هزینه مراکز آموزش و تحقیقات رسانه ای معادل 18 میلیارد ریال در سال قبل و خالص هزینه همشهری آنلاین و بین الملل معادل 31 میلیارد ریال می باشد که ارقام قابل توجهی است./صبحانه
ارسال نظرات
موضوعات روز