سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 2024 March 19
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۲۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۵
در صورتی که چرم و یا پارچه از مواد خوب و درجه ۱۱ تهیه شده باشد و مراحل برش و دوخت با کیفیتی را تجربه کرده باشد، هر دو دوام زیادی خواهند داشت.
کد خبر: ۲۰۰۵۶
برای صندلی خودرو روکش چرم بهتر است یا پارچه‌ای؟

تیتر 20 - بسیاری از کسانی که برای ماشین خود دنبال روکش می گردند در انتخاب بین روکش چرمی و یا پارچه ای تردید داشته و نمی توانند محصول مطابق با نیاز خود را انتخاب کنند. در صورتی که چرم و یا پارچه از مواد خوب و درجه ۱۱ تهیه شده باشد و مراحل برش و دوخت با کیفیتی را تجربه کرده باشد، هر دو دوام زیادی خواهند داشت و از لحاظ تعریق بدن در تماس با آن ها برتری و مزیت غالبی نسبت به هم نخواهند داشت. در صورتی که از کیفیت محصولی که قصد خرید آن را دارید اطمینان حاصل کردید، می توانید روکش صندلی چرمی و یا پارچه ای مطابق سلیقه خود را انتخاب و خریداری نمایید. در زیر برخی از مهمترین ویژگی های روکش های صندلی چرم و پارچه ای را می خوانید:

مزایای روکش صندلی پارچه ای خودرو

مهمترین مزیت روکش های پارچه ای تنوع در رنگ و طرح آن هاست ضمن آن که این دسته از روکش های صندلی در مقایسه با روکش های چرم متفرقه که اکثر تولیدات موجود در بازار را شامل می شود دارای دوام بیشتر، تعریق کمتر و راحتی بالاتری خواهد بود.

مزایای روکش صندلی چرم خودرو

مهمترین مزیت روکش های صندلی چرمی سهولت در نظافت و تمیز کردن آن ها بوده و این دسته از روکش ها را مناسب برای خانواده های دارای فرزندان خردسال می نماید. همچنین کسانی که بیشتر از خودروی خود با لباس کار استفاده کرده و یا مجبور به حمل وسایلی با خودرو می باشند می توانند از این دسته از روکش ها استفاده کنند. البته باید اذعان داشت که روکش های چرمی نمای اسپرت تری داشته و جوان پسندتر هستند./دنده6
ارسال نظرات
موضوعات روز