سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 2024 March 19
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۲۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۱
گفته می‌شود مهدی طارمی در اردوی تیم ملی گفتگویی دوستانه با کارلوس کی‌روش داشته و در آن به سرمربی تیم ملی اعلام کرده قصد دارد برای ادامه فوتبالش راهی اروپا شود.
کد خبر: ۲۰۰۶۸
تیتر 20 - گفته می‌شود مهدی طارمی در اردوی تیم ملی گفتگویی دوستانه با کارلوس کی‌روش داشته و در آن به سرمربی تیم ملی اعلام کرده قصد دارد برای ادامه فوتبالش راهی اروپا شود. البته واضح است که در شرایط کنونی این سخنان کسی را متعجب نمی‌کند، چرا که سال‌هاست همین حرف‌ها از طارمی نقل می‌شود و البته به جایی هم نمی‌رسد. در واقع مهاجم بوشهری سرخپوشان از همان روز اولی که ستاره شد به فکر رفتن بود و بارها این مساله را عنوان کرد، اما تا امروز این اتفاق در عمل رخ نداده است.
طارمی در لیگ چهاردهم با پیراهن پرسپولیس درخشید، اما در پایان همان فصل در آستانه جدایی از این تیم و پیوستن به القادسیه کویت قرار گرفت. در آن زمان این مساله حرف و حدیث‌های زیادی به وجود آورد، اما به هر حال این انتقال منتفی شد و طارمی ماند. این ماجرا در لیگ پانزدهم به شکل حادتری تکرار شد؛ آنجا که طارمی بعد از پایان قراردادش با پرسپولیس راهی ترکیه شد و با تیم قعرنشین لیگ این کشور یعنی ریزه‌اسپور قرارداد امضا کرد، اما بعدا پشیمان شد و به پرسپولیس برگشت. جالب است که هنوز هم خود طارمی و باشگاه پرسپولیس تاوان همان ندامت کذایی را می‌دهند، اما علاقه «شفاهی» و غیرعملی طارمی برای جدایی همچنان ادامه دارد. او در پایان لیگ شانزدهم نیز با وجود آنکه هنوز یک فصل با پرسپولیس قرارداد داشت ساز جدایی کوک کرد. این بار البته مسوولان باشگاه سنگ بزرگ رضایتنامه یک میلیون دلاری را پیش پای این بازیکن گذاشتند که همین مساله او را از رفتن منصرف کرد. حالا در شرایطی که لیگ هفدهم به میانه‌های راه رسیده و طارمی هم دوران محرومیت و خانه‌نشینی‌اش را پشت سر می‌گذارد، بار دیگر شاهد تکرار بحث انتقال به اروپا از سوی این بازیکن هستیم؛ آنچه ظاهرا نشان می‌دهد آقای گل دو دوره اخیر لیگ برتر با وجود ضربه‌ای که به منافع پرسپولیس زده مایل به تمدید قراردادش نیست و در پایان فصل جاری دوباره همان قصه همیشگی را مو به مو تکرار خواهد کرد.
نکته جالب اینجاست که طارمی در این سال‌ها فقط حرف رفتن را زده، در حالی که لژیونرهای واقعی ایران در اروپا بدون اینکه تمایل‌شان به حضور در قاره سبز را در بوق و کرنا کنند، واقعا راهی تیم‌های آن سوی آب شده‌اند. شاید بهترین مثال در این مورد کاوه رضایی باشد که یک روز تصمیمش را گرفت که برود و رفت. او نه داد و قال کرد، نه ناز فروخت و نه دنیا را روی سرش گذاشت؛ گفت می‌روم و رفت و جالب اینکه در پی این انتقال موفق به سرعت هم به مهم‌ترین خواسته‌اش از فوتبال رسید و ملی‌پوش شد. طارمی اما هنوز «تیزر» رفتن را پخش می‌کند، هرچند بعید است این فیلم هیچ‌وقت اکران شود!/همشهری ورزشی
ارسال نظرات
موضوعات روز