جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۰۹ آذر ۱۳۹۶ - ۰۷:۱۸
سیتروئن C3 خودروی جدیدی است که سایپا-سیتروئن آن را چند روز پیش به طور رسمی رونمایی کرده بود و حالا نیز این خودرو در نمایشگاه خودروی تهران در معرض بازدید عمومی قرار دارد.
کد خبر: ۲۰۴۸۷
از زیبای فرانسوی در نمایشگاه خودرو تهران پرده برداری  شد!

تیتر20 - سیتروئن C3 خودروی جدیدی است که سایپا-سیتروئن آن را چند روز پیش به طور رسمی رونمایی کرده بود و حالا نیز این خودرو در نمایشگاه خودروی تهران در معرض بازدید عمومی قرار دارد. این خودرو در بازار ایران با قیمتی در حدود ۱۰۰ میلیون تومان عرضه خواهد شد و می تواند رقیبی برای هیوندای i20 باشد. 
یکی از نکات جالب این خودرو این است که با قوی ترین موتور خود به بازار ایران خواهد آمد. در زیر کاپوت سیتروئن C3 شاهد بکار گیری موتور چهار سیلندر توربو با حجم ۱.۶ لیتری هستیم که می تواند ۱۶۵ اسب بخار قدرت را در ۶ هزار دور بر دقیقه و ۲۴۰ نیوتن متر گشتاور را در ۱۴۰۰ دور بر دقیقه تولید کند. این موتور مجهز به سیستم تزریق مستقیم سوخت نیز است و مصرف ترکیبی آن باید عددی در حدود ۶ لیتر باشد. نیروی موتور نیز توسط جعبه دنده ی ۶ سرعته ی اتوماتیک به چرخ های جلو انتقال پیدا می کند.
روی درهای این خودرو ضربه گیرهایی وجود تا نگرانی در خصوص برخوردهای خفیف جانبی در شهر وجود نداشته باشد. در کل می توان این خودرو زا یکی از بهترین گزینه ها در کلاس هاچ بک های شهری دانست که هم امکانات مناسبی دارد و هم قوای فنی خوبی، ضمن اینکه ظاهر آن نیز متفاوت و جذاب است. 
از امکانات این خودرو می توان به مواردی چون دوربین دید عقب، تودوزی پارچه ای، کروز کنترل، تهویه خودکار، سیستم رهیاب ماهواره ای، سیستم کنترل پایداری و ۴ عدد کیسه ی هوا اشاره کرد. 
از نظر ایمنی نیز این خودرو یک محصول بروز اروپایی است و تمامی استاندارد ها را دارا می باشد. زمان عرضه ی دقیق این خودرو مشخص نیست ولی به زودی در بازار عرضه خواهد شد که قیمت نهایی و تیپ های آن نیز با نزدیک شدن به زمان عرضه ی آن به بازار مشخص خواهند شد./خودرو بانک
ارسال نظرات
موضوعات روز