پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 25
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۰۹ آذر ۱۳۹۶ - ۰۷:۱۸
ستاره سوریایی الهلال بعد از کسب عنوان مرد سال آسیا بابت حمایت و انرژی هواداران استقلال نیز به او از آنها تشکر کرد.
کد خبر: ۲۰۴۹۰
تیتر20 -  عمر خریبین، ستاره الهلال عربستان که با ثبت 10 گل در لیگ قهرمانان سهم عمده‌ای در حضور آبی‌پوشان در فینال این جام داشت، در مراسم انتخاب برترین‌های آسیا توانست عنوان مرد سال را به خود اختصاص دهد.


خریبین بعد از کسب این عنوان در نشست خبری خود گفت: جایزه را به مادرم، والدینم و جوانان سوری و طرفداران الهلال تقدیم می‌کنم.

خبرنگار ورزش سه که در این مراسم حاضر بود، دقایقی کوتاه با ستاره الهلال به صحبت پرداخت که او در خصوص حواشی ایجاد شده بعد از گلزنی‌اش به پرسپولیس گفت: خدا را شکر می‌کنم برای این موفقیت و امیدوارم به آنچه که می‌خواستم، برسم. بازی های بسیار سختی بود و متاسفانه نتوانستیم به آنچه که در پایان هدف‌مان بود برسیم و امیدوارم در فصل آینده جبران کنیم. تشکر ویژه‌ای از هواداران استقلال دارم که حامی بزرگ من بودند و با پیام‌های خود به من انگیزه و روحیه دادند. امیدوارم در فصل آینده به چیزی که می‌خواهیم برسیم.

مرد سال آسیا امسال علاوه بر فتح جام قهرمانی عربستان، فاتح جام پادشاهی به همراه این تیم نیز شده و عنوان آقای گل لیگ قهرمانان آسیا را به خود اختصاص داده است. او جمعا در این فصل 24 گل و 6 پاس گل در کارنامه دارد.
ارسال نظرات
موضوعات روز