پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 25
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۱۰ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۵
بررسی بازار مسکن از قیمت خانه‌های کمتر از 150 میلیون تومان نشان می‌دهد که در مناطق مختلف تهران می‌تواند آپارتمان‌هایی که اغلب متوسط عمر بنا بیش از 10 سال است، با قیمت‌هایی کمتر از 150 میلیون تومان خرید کرد.
کد خبر: ۲۰۵۱۰
با کمتر از ۱۵۰ میلیون تومان در کجا می‌توان خانه خرید؟

تیتر 20 - بازار مسکن همچنان با رکود نسبی دست و پنجه نرم می‌کند؛ اگرچه گزارش‌های اخیر از وضعیت معاملات در این بخش، نشان از تحرک این بازار دارد. به اعتقاد کارشناسان، افزایش 18.5 درصدی معاملات مسکن شهر تهران در آبان امسال علامت دیگری از خروج بازار مسکن از رکود چند ساله است.

با این حال، برخی از تحلیل‌ها در این سمت و جهت است که در صورتی که متغیرهای اقتصادی و سیاسی به شکل کنونی باقی بماند و اتفاقی غیرمنتظره در حوزه سیاست و اقتصاد رخ ندهد، روند موجود در بازار مسکن ادامه خواهد داشت.

به عبارتی، پیش‌بینی‌ها به این شکل بود که از اول امسال خروج از رکود و رشد معاملات و قیمت به اندازه تورم اتفاق خواهد افتاد.

با وجود چنین شرایطی، بررسی بازار مسکن از قیمت خانه‌های کمتر از 150 میلیون تومان نشان می‌دهد که در مناطق مختلف تهران می‌تواند آپارتمان‌هایی که اغلب متوسط عمر بنا بیش از 10 سال است، با قیمت‌هایی کمتر از 150 میلیون تومان خرید کرد.

بنا به این گزارش، در منطقه حسینی فردوس، کوچه صاحب‌الزمان یک آپارتمان 84 متری با 13 ساخت هر مترمربع یک میلیون و 780 هزار تومان برای فروش گذاشته شده است. قیمت نهایی این خانه 150 میلیون تومان است. در منطقه بریانک، کوچه شهید مردانشاهی نیز یک واحد آپارتمان 51 تری با 11 سال ساخت هر مترمربع 2 میلیون و 930 هزار تومان برای فروش گذاشته است که در نهایت برای این خانه باید 150 میلیون تومان هزینه کرد.

در منطقه پاستور، خیابان شهید آژیده نیز یک آپارتمان 67 متری با 16 سال ساخت هر مترمربع 2 میلیون و 240 هزار تومان قیمت دارد که قیمت نهایی این آپارتمان 150 میلیون تومان است. در سبلان شمالی، خیابان شهید حیدری یک واحد آپارتمان 57 متری با 18 سال ساخت هر مترمربع 2 میلیون و 600 هزار تومان است. قیمت نهایی این آپارتمان 150 میلیون تومان خواهد بود.

در همین حال، در خیابان راه‌آهن، خیابان مختاری یک واحد آپارتمان 63 متری با 36 سال ساخت هر مترمربع 2 میلیون و 300 هزار تومان قیمت دارد که هزینه نهایی برای این خانه 146 میلیون و 970 هزار تومان است. در منطقه شادآباد، خیابان انصاری نیز یک واحد آپارتمان 63 متری با 2 سال ساخت هر مترمربع 2 میلیون و 270 هزار تومان است که قیمت نهایی این خانه 144 میلیون تومان اعلام شده است.

با کمتر از ۱۵۰ میلیون تومان در کجا می‌توان خانه خرید؟

در میدان محمدیه، کوچه کیهانی نیز یک واحد آپارتال 64 متری با 7 سال ساخت هر مترمربع 3 میلیون و 130 هزار تومان برای فروش گذاشته شده است. قیمت نهایی این خانه 138 میلیون تومان است./خبرآنلاین،
ارسال نظرات
موضوعات روز