جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۱۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۰
برخی شنیده ها حکایت از ملاقات زلاتکو کرانچار و سیدمهدی رحمتی در اردوی استقلال در جزیره کیش حکایت دارد.
کد خبر: ۲۰۶۱۱
تیتر 20 - در خبرها آمده بود که احتمال دارد کاپیتان استقلال تهران فصل آینده را در سپاهان اصفهان توپ بزند. درخواست سپاهانی‌ها از رحمتی بدین خاطر است که شماره یک مدت‌هاست در استقلال نیمکت‌نشین شده و کرانچار هم از عملکرد «لی ‌اولیویه‌را» گلر برزیلی خود در سپاهان اصلاً رضایت ندارد. سرمربی کروات سپاهان این موضوع را به اطلاع باشگاه رسانده است در حالی که مهدی رحمتی هنوز یک فصل و نیم دیگر با استقلال قرارداد دارد.
 
اما چه شد که سپاهان به فکر خرید مهدی رحمتی افتاد؟ شنیده‌ها حکایت از آن دارد که همه چیز به اردوی استقلالی‌ها در جزیره کیش برمی‌گردد.
 
آبی‌ها با استفاده از تعطیلات لیگ برتر (به دلیل اردوی تیم ملی بزرگسالان) به کیش سفر کردند تا چند روزی دور از هیاهوی تهران تمرینات سنگین خود را برپا کنند.
 
از طرفی زلاتکو کرانچار هم برای گرفتن جواز کار و فعالیت حرفه‌ای در ایران به این جزیره خوش آب و هوا سفر کرد و از قضا در همان هتلی ساکن شد که استقلالی‌ها اقامت داشتند. شنیدیم در این سفر زلاتکو کرانچار کاپیتان استقلال را هم ملاقات کرد و از وضعیتش پرسید.
 
مهدی رحمتی هم شرح ماوقع کرده و گفت مشغول تمرین است و سخت تلاش می‌کند به ترکیب اصلی بازگردد و البته تابع تصمیم سرمربی است. ظاهراً کرانچار در این ملاقات دوستانه به جذب رحمتی ابراز علاقه کرد و عنوان داشت از طریق باشگاه و به شکل حرفه‌ای دنبال کارش را می‌گیرد.
 
رحمتی هم جواب داد تا پایان لیگ هجدهم با استقلال قرارداد دارد و به این قرارداد پایبند است. البته فراموش نباید کرد کرانچار به شدت در اصفهان تحت فشار است و رحمتی هم خاطرات خوبی از سپاهان و این شهر دارد.
 
این نقل و انتقال از هر جهت به نفع طرفین و حتی باشگاه استقلال تهران است که می‌تواند از آن درآمدزایی کند. حسین حسینی هم در اوج است و خیال آبی‌ها را از درون دروازه راحت کرده است. هم‌اکنون اصفهانی‌ها و کرانچار منتظر «بله» مهدی رحمتی و باشگاه استقلال تهران هستد که می‌تواند بمب نقل و انتقالات نیم‌فصل باشد.
 
حرفه‌ای، آرام و بدون حاشیه مثل رحمتی
 
* به جرأت می‌توان این مهدی رحمتی را حرفه‌ای‌ترین، آرام‌ترین و بی‌حاشیه‌ترین مهدی رحمتی سال‌های اخیر خواند. اگر این روزها گذرتان به تمرینات استقلال افتاده باشد این موضوع را بیشتر درک خواهید کرد.
 
کاپیتان استقلال سرش پایین است و به سختی تلاش و تمرین می‌کند که بتواند به ترکیب اصلی بازگردد. رحمتی نه مصاحبه می‌کند و نه غرولند و روش جدیدی پیش گرفته است تا به هدف برسد. البته از آن طرف باید اذعان داشت حسین حسینی هم فوق‌العاده آماده و سرحال است و نمی‌خواهد جایگاهی را که به سختی به دست آورده به آسانی از دست بدهد./خبر ورزشی
برچسب ها: استقلال شفر
ارسال نظرات
موضوعات روز