پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 25
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۱۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۲
ایران خودرو، امسال نیز برای دومین بار، فراخوانی برای برگزاری جشنواره هنری خود در سه بخش عکس، پوستر، کاریکاتور، منتشر کرده که هدف آن نگاهی همزمان به مقوله «صنعت خودرو و هنر ایرانی» است.
کد خبر: ۲۰۶۲۱
ایران خودرو، دومین جشنواره هنری خود را کلید زد

تیتر20 - ایران خودرو، امسال نیز برای دومین بار، فراخوانی برای برگزاری جشنواره هنری خود در سه بخش عکس، پوستر، کاریکاتور، منتشر کرده که هدف آن نگاهی همزمان به مقوله «صنعت خودرو و هنر ایرانی» است.
در بخش عکس این جشنواره، موضوعاتی چون «عشق به خودرو»، « خودرو ملی، زندگی ایرانی» و « ایران خودرو در سراسر ایران» در نظر گرفته شده است. 
برای بخش پوستر نیز سه رویکرد «ایران خودرو، نگاه به آینده»، «تولید و اشتغال، توسعه پایدار» و «صنعت خودرو و تعاملات بین‌المللی» گنجانیده شده است. 
هنرمندانی که در زمینه کاریکاتور فعالیت می کنند نیز می توانند با موضوع «اخلاق در رانندگی» آثار خود را به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند. ضمن این که شرکت در بخش آزاد این جشنواره نیز با تمرکز بر مساله خودروهای ایرانی امکان پذیر است. 
براساس فراخوان منتشر شده در سایت ایران خودرو، علاقه مندان می توانند آثار خود را تا اول بهمن ماه امسال به دبیرخانه ارسال کنند و بر این اساس، داوری و انتخاب آثار تا دهم بهمن و اعلام نتایج روز 15 بهمن انجام خواهد شد.
دبیرخانه دومین جشنواره هنری ایران خودرو روز 17 بهمن را برای برگزاری مراسم اختتامیه جشنواره و دو روز 22 و 25 بهمن را برای برگزاری نمایشگاه این آثار در سالن میلاد در نظر گرفته است. مراسم اختتامیه در سالن شهناز خانه هنرمندان برگزار خواهد شد. 
گفته شده است که شرکت در این مسابقه برای همگان آزاد است و نفرات اول تا سوم علاوه بر لوح سپاس، به ترتیب 5 میلیون، 3 میلیون و یک میلیون تومان جایزه نقدی دریافت خواهند کرد و جایزه بخش آزاد نیز 4 میلیون تومان خواهد بود. 
علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر درباره شرایط و جزئیات شرکت در این جشنواره و اطلاع از ویژگی آثار ارسالی یا بارگذاری آثار خود می توانند به سایتwww.artikco.ir   مراجعه کرده یا با دبیرخانه این جشنواره به نشانی: تهران، خیابان کریم خان زند، خیابان شهید حسینی، کوچه اعرابی۶، پلاک دوم، طبقه دوم،  یا شماره تلفن ۸۶۰۷۲۶۰۲ ارتباط برقرار کنند.
امسال جشنواره هنری ایران خودرو با عنوان کلی «حرکت» برگزار خواهد شد. 
گفتنی است که طبق اعلام دبیرخانه جشنواره، چنانچه اثری برای چاپ در کتاب مربوط به این مسابقه و نمایش آن در نمایشگاه، انتخاب شود مبلغ 100 هزار تومان به عنوان حق تالیف به صاحب اثر پرداخت خواهد شد.

ایران خودرو، دومین جشنواره هنری خود را کلید زد

ارسال نظرات
موضوعات روز