پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۱۸ آذر ۱۳۹۶ - ۰۷:۰۴
بالاخره طاقت وینفرد شفر به سر رسید و او روز جمعه قصد داشته از سرمربیگری استقلال استعفا بدهد.
کد خبر: ۲۰۷۶۶
فریادهای شفر در باشگاه استقلال؛ افتخاری کجاست؟ می خواهم استعفا بدهم!

تیتر 20 - خبرهایی که به سایت نود رسیده حاکی از آن است که وینفرد شفر، سرمربی آلمانی استقلال روز جمعه قرار بوده تا با افتخاری مدیرعامل باشگاه جلسه ای داشته باشد اما او از ساعت ۹ صبح تا ۱۷ بعدازظهر معطل مانده و افتخاری حتی جواب تلفن او را هم نداده است.

 شفر که به شدت عصبانی بوده قصد استعفا داشته است و می خواسته جمعه شب از ایران خارج شود اما چون پاسپورت او در اختیار دبیرخانه باشگاه استقلال بوده شفر در تهران مانده است. ظاهرا بی برنامگی در باشگاه استقلال او را حسابی شاکی کرده است.

وقتی شفر عصبانی شد

در حالیکه پس از برد پر گل استقلال مقابل سپاهان، همه چیز خوب به نظر می رسید، اما وینفرد شفر به شدت نگران وضعیت تیم استقلال، اردوی نیم فصل و نقل وانتقالات است. همانطور که گفته شد شفر از بی برنامگی و اختلاف در هیات مدیره عصبانی شده و قصد استعفا داشته است. یکی از دلایل اصلی ناراحتی شفر لغو اردوی دوبی استقلال بوده است. شفر با توجه به ارتباط هایی که در امارات داشته در دوبی اردو و بازی دوستانه هماهنگ می کند اما باشگاه به او اعلام می کند به دلیل مشکلات مالی امکان برگزاری اردو در دوبی وجود ندارد. این در حالی است که شفر به باشگاه اعلام کرده که با مبلغ یک پنجم هزینه اردوی کیش، تیم را به دوبی می برد. البته ظاهرا اول باشگاه با اردوی دوبی موافقت می کند اما به یکباره روز چهارشنبه به شفر اعلام می شود که امکان برگزاری اردو در دوبی وجود ندارد. نکته عجیب این است که دو روز قبل پندار توفیقی از امارات با شفر تماس می گیرد و از او در مورد تعداد اتاق های مورد نیاز در هتل می پرسد که شفر می گوید به من گفته شده اردو لغو شده و تو داری برای چه کسانی هتل رزرو می کنی؟

وقتی افتخاری جواب شفر را نمی دهد

شفر چند هفته ای است که می خواهد با افتخاری جلسه بگذارد اما نه افتخاری جواب او را می دهد و نه اعضای هیات مدیره در این باره حاضرند با شفر جلسه بگذارند. ظاهرا قرار بوده پیش از بازی با سپاهان، باشگاه به شفر و دستیارانش پرداختی داشته باشد اما این وعده باشگاه عملی نشد و شفر به باشگاه اعلام کرد اگر تعهدات پرداخت نشود حاضر به کار کردن نیست. در نهایت افتخاری مجبور شد که با پرداخت بخشی از تعهدات کادرفنی خارجی استقلال را راضی کند و آنها یکی دو روزی آرام شوند. اما روز جمعه شفر به سیم آخر زد و در دنبال کاغذ برای نوشتن استعفا گشت! شفر نگران نقل و انتقالات هم هست و لیست خرید بازیکنان در نیم فصل و بازیکنان خروجی را هم هنوز نتوانسته به افتخاری بدهد. شفر روی نظم و برنامه ریزی تاکید ویژه ای دارد و از شرایط حال حاضر استقلال به شدت ناراحت و دلخور است.

استقلال زمین تمرینی ندارد

نبود یک زمین خوب برای تمرین هم به دلخورهای شفر افزوده است. استقلالی ها در زمینی تمرین می کنند که قبل از استقلال، تیم دیگری در آن تمرین می کند. شفر می خواهد بیش از یک ساعت و نیم در زمینش تمرین کند اما نمی تواند این زمان را افزایش دهد.  در قرارداد شفر هم بندی هست که او نمی تواند علیه مدیران و کمبودها مصاحبه کند وگرنه محروم خواهد شد. ظاهرا شفر در حال بررسی پیشنهادهای دیگری است و امکان ماندن او در استقلال با این شرایط زیاد نیست.

ناراضی از مترجم

شفر از مترجمش هم ناراضی است. مترجم آلمانی شفر، حرفهای او را بهطور دیگری ترجمه می کند و ظاهرا  شفر متوجه شده که مترجم طبق تقاضای باشگاه ترجمه را انجام می دهد. سرمربی آلمانی فیلم های ترجمه اش را برای مترجم مورد اعتمادش در آلمان فرستاده و او متوجه شده حرفهایش طور دیگری ترجمه می شوند. او مترجم قبلی را رد کرده و گفته مترجمی که باشگاه به او معرفی کند را نمی خواهد و گفته مترجم مورد اعتماد خودم را می خواهم. علاوه بر همه اینها او هنوز در هتل زندگی می کند و باشگاه نتوانسته برای او یک آپارتمان اجاره کند و به همین دلیل شفر به شدت عصبانی است و عقیده دارد باشگاه فقط به او وعده می دهد. با این اوصاف اگر باشگاه استقلال نتواند شفر را راضی کند، به زودی شاهد جدایی  زودهنگام او از استقلال خواهیم بود!/وبسایت نود
برچسب ها: شفر استقلال
ارسال نظرات
موضوعات روز