سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 23
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۰۷ دی ۱۳۹۶ - ۰۷:۳۳
مدیر عامل فروشگاه رفاه: اگر قیمت ما از سایر فروشگاه های زنجیره ای بالاتر بود ما ضمن تضمین اصلاح قیمت به میزان 15 برابر، متعهد می شویم که مشتریان بتوانند مابه التفاوت قیمت مورد نظر را از ما دریافت کنند.
کد خبر: ۲۱۴۱۰
ادعای جالب مدیر عامل یک فروشگاه زنجیره ای!

تیتر20 - سی ام آذرماه و در ویژه برنامه شب یلدای شبکه یک سیما، در میان مهمانان مختلفی که حضور داشتند، اظهار نظر فرشید گلزاده کرمانی، مدیر عامل شرکت فروشگاه های زنجیره ای رفاه نیز در نوع خود جالب توجه بود.
وی که برای شرکت در برنامه قرعه کشی 200 میلیون تومانی فروشگاه رفاه در این برنامه حاضر شده بود در بخشی از صحبت های خود تضمینی به خریداران بالقوه و بالفعل این فروشگاه داد که مشخص نبود مبنای علمی و تحقیقات میدانی آن تا چه میزان درست بوده است. 
مدیر عامل فروشگاه رفاه در ویژه برنامه شب یلدا در اظهار نظری عجیب گفت: ما تضمین می کنیم که در مقایسه با سایر خرده فروشی های سراسر کشور کمترین قیمت ممکن را برای کالاهای خود پیشنهاد می کنیم.
وی بر اظهار نظر خود تا جایی پافشاری کرد که گفت: اگر مشتریان فروشگاهی را ارزان تر از فروشگاه رفاه پیدا کردید که قیمت های ارائه شده در آن ها در زمینه مواد غذایی، آرایشی و بهداشتی کمتر از رفاه بود ما تضمین می کنیم که علاوه بر اصلاح  اختلاف قیمت خود با سایر فروشگاه ها به فرد مورد نظر جایزه بدهیم.
گلزاده کرمانی اظهار داشت که اگر قیمت ما از سایر فروشگاه های زنجیره ای بالاتر بود ما ضمن تضمین اصلاح قیمت به میزان 15 برابر، متعهد می شویم که مشتریان بتوانند مابه التفاوت قیمت مورد نظر را از ما دریافت کنند.
این اظهار نظر در حالی در یک برنامه تلویزیونی مطرح می شد که مدتی پیش مدیرعامل فروشگاه های زنجیره ای رفاه، در مصاحبه با ایسنا گفته بود: درحال حاضر رشد مصرف مردم نسبت به سال 92 که 35 درصد بود، بسیار کاهش یافته و به زیر ۱۵ درصد رسیده است و در سال ۱۳۹۴ ما برآورد می‌کنیم این شاخص به زیر ۱۰ درصد برسد که این موضوع یک آسیب جدی برای صنعت خرده‌فروشی است.
با توجه به موارد فوق و گذشت دو سال از سخنان مذبور و با توجه به رقابت شدیدی که بین فروشگاه های زنجیره ای در ارائه تخفیف های آن چنانی وجود دارد، مشخص نیست که مجموعه فروشگاهی رفاه چطور می تواند چنین مانورهایی را درخصوص قیمت تمام شده کالاهای خود بدهد. 
ادعای جالب مدیر عامل یک فروشگاه زنجیره ای!

شرکت فروشگاه‎های زنجیره‎ای رفاه به عنوان یکی از گسترده‎ترین شبکه‎های توزیع نوین کالا در کشور در سال 1374 فعالیت خود را آغاز کرد و درحال حاضر با حدود ۱۶۸ هزار متر مربع سطح فروش و با ۲۱۴ فروشگاه و ۳۰۰۰ پرسنل، با مشارکت بیش از ۳۲۰۰ شرکت تولیدی و تامین کننده در استان‎‎های سراسر کشور فعالیت می کند.
از ترکیب سهامداران شرکت فروشگاه‎های زنجیره‎ای رفاه نیز می توان به شرکت بازتاب سهام توس، شرکت سپهر نوید آفرین، بانک‌های ملی، صادرات، ملت، تجارت، سپه و شهرداری تهران و بعضی شهرداری‌های دیگر اشاره کرد.
گفتنی است که برخی از گزارش ها از جمله گزارشی که خبرگزاری فارس منتشر کرد، نشان می دهد که سود خالص این شرکت در طول حضور گل زاده کرمانی بسیار کاهش یافته است. 

ارسال نظرات
موضوعات روز