جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 26
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۰۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۴
مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا:
مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در بازدید استاندار اصفهان از شرکت سایپا سیتروئن گفت: برنامه سایپا در تعامل با شرکای خارجی این است که در مقابل بازار ارائه شده به شرکا از بازار آنها استفاده کنیم.
کد خبر: ۲۱۴۱۱
از بازار شرکای سایپا جهت صادرات محصولات بهره خواهیم برد

تیتر 20 - محسن جهرودی، ضمن خوش آمدگویی به استاندار اصفهان و هیات همراه گفت: حوزه توسعه و تحقیق در هر شرکت صنعتی بخش بسیار مهمی است و گروه سایپا در این زمینه در سالیان اخیر برنامه های خوبی را داشته است.

وی افزود: سایپا بخش R&D خوبی دارد و این، امتیاز خوبی است که می توان در تولید خودروهای جدید از آن بهره برد.

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا تصریح کرد: در حال حاضر صنعت خودرو نسبت به گذشته تغییر کرده و خیلی راحتتر از گذشته می توان مبحث طراحی را در داخل کشور دنبال کرد و این قابلیت در مهندسی خودرو سازان داخلی وجود دارد.

 وی افزود: آنچه در حال حاضر نیاز است این است که برنامه استراتژیک جهت حضور در بازار منطقه و حضور در بازار جهانی داشته باشیم.

جهرودی با اشاره به مشارکت بین المللی که با سیتروئن انجام شده، تاکید کرد: برنامه سایپا در تعامل با شرکای خارجی این است که در مقابل بازار ارائه شده به شرکا از بازار آنها استفاده کند.

 وی گفت: وقتی توان تولید در سطح جهانی داشته باشیم، می توانیم در سطح جهانی هم محصول به فروش برسانیم و امیدوارم بتوانیم بخشی از سرمایه گذاری ها را برای توسعه محصول هزینه کنیم.

از بازار شرکای سایپا جهت صادرات محصولات بهره خواهیم برد

مدیرعامل گروه سایپا گفت: معضل فعلی صنعت خودرو این است که مجبوریم از سرمایه در گردش برای سرمایه گذاری جدید استفاده کنیم و این باعث بروز مشکلات مالی بیشتر برای صنایع خودروسازی می شود.

وی افزود: برای توسعه صنعت خودرو باید از سرمایه های مالی موجود در کشور استفاده شود و استفاده سرمایه در گردش شرکتها، کار اشتباهی است و باعث ایجاد بدهی برای خودروسازان می شود و در این صورت شرکت های تولید کننده، بیشتر گرفتار مشکلات بانکی می شوند./سایپا نیوز
ارسال نظرات
موضوعات روز