سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 2024 March 19
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۱۳ دی ۱۳۹۶ - ۰۷:۳۱
باشگاه پرسپولیس از نقل و انتقالات نیم‌فصل محروم شده و نمی‌تواند هیچ بازیکنی را جذب کند.
کد خبر: ۲۱۶۲۷
تیتر 20 - باشگاه پرسپولیس از نقل و انتقالات نیم‌فصل محروم شده و نمی‌تواند هیچ بازیکنی را جذب کند. در این شرایط این باشگاه اگر بازیکنی را از دست بدهد، توانایی پر کردن جای خالی این بازیکن را نخواهد داشت اما در همین شرایط خبر شوکه‌کننده‌ای شنیدیم.

گویا یکی از بازیکنان تیم که در رسیدن پرسپولیس به امتیازات فراوان سهم بزرگی داشته و جایگاه یک ستاره ملی‌پوش در خط دفاعی تیم را دارد، از اروپا پیشنهاد گرفته و این موضوع را با یکی از مسئولان «جدید» تیم نیز مطرح کرده است.

پیشنهاد این بازیکن از اروپاست و مبلغ پیشنهادی نیز تقریباً دو برابر قراردادش با پرسپولیس است. جدا از آنکه حضور در اروپا می‌تواند رسیدن این مدافع به جام جهانی‌ 2018 و ماندن در کمپ تیم ملی را قطعی کند، به پیشرفت مالی و فنی‌‌اش نیز کمک شایانی می‌کند.

مدیربرنامه‌های بازیکن مورد اشاره روز جمعه در تمرینات پرسپولیس که حالت ریکاوری بعد از برد مقابل تراکتورسازی را داشت، شرکت کرد و در پایان نیز با این بازیکن از ورزشگاه خیریه عمل خارج شد. این در حالی است که برانکو بارها تأکید کرده کسی حق جدایی از تیم را ندارد و سابق بر این، اجازه جدایی به سیامک نعمتی برای پیوستن به پیکان و همچنین احسان علوان‌‌زاده برای رسیدن به پیراهن فولاد خوزستان نیز لغو شده بود.

با این حال شنیدیم نه باشگاه راضی به دادن رضایتنامه به این بازیکن می‌شود و نه برانکو به مدافع تیمش حق جدایی می‌دهد. با این حساب شاید باز هم مذاکرات ادامه یابد و در روزهای آینده، خبر شوکه‌کننده‌ای بشنوید!./فرتاک
برچسب ها: برانکو پرسپولیس
ارسال نظرات
موضوعات روز