سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 2024 March 19
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۱۵ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۰
شرایط پیام صادقیان در ترکیه روز به روز بهتر می شود. او که در ترکیه بدون حاشیه به فوتبال خود ادامه می دهد به مهره ای مهم برای تیم عثمانلی اسپور در روزهای اخیر تبدیل شده است.
کد خبر: ۲۱۶۷۸
تیتر 20 - شرایط پیام صادقیان در ترکیه روز به روز بهتر می شود. او که در ترکیه بدون حاشیه به فوتبال خود ادامه می دهد به مهره ای مهم برای تیم عثمانلی اسپور در روزهای اخیر تبدیل شده است. 

پیام می توانست در پرسپولیس به ستاره ای بزرگ تر تبدیل شود اما آنقدر درگیر حاشیه های مختلف شد که حتی با تغییر چندباره باشگاه هم نتوانست در ایران به روزهای خوب خودش برگردد اما اکنون اوضاع متفاوت است. او بسیار بی حاشیه شده است و در ترکیه تمرینات منظمی پشت سر می گذارد. مهره بسیار خوب و تاثیر گذاری برای تیم عثمانلی به شمار می رود و دعوت او به تیم ملی فوتبال ایران و بازی در جام جهانی بزرگ ترین رویای کنونی اوست. 

پیام در اینستاگرام خود پیام بسیار جالبی را منتشر کرده است: «من همیشه گفتم و باز می‌گویم که اولویت همیشگی من تیم پرسپولیس است. تمام موفقیت‌های لازم را با هر دشواری دنبال خواهم کرد تا بتوانم روزی دوباره به پرسپولیس بازگردم. شاید باور کردنی نباشد اما تا زمانی که پیراهن این تیم را بر تن داری شاید متوجه نشوی اما تمام دنیا روی سرت آوار می‌شود وقتی از آن جدا می‌شوی. خوشبختانه بعد از چند فصل جدایی از پرسپولیس هواداران این تیم همچنان به من لطف دارند و من نیز تمام تلاشم را خواهم کرد تا بار دیگر بتوانم در اوج درخشش به این تیم بازگردم.»/جام جم
ارسال نظرات
موضوعات روز