جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۱۷ دی ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۰
مطابق نتایج ارزشیابی خدمات پس از فروش خودروسازان داخلی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران،‌ رضایت مشتریان ایران خودرو در چهار سال اخیر با نرخ بهبود بیشتری نسبت به سایر خودروسازان افزایش یافته است.
کد خبر: ۲۱۷۸۶
رضایت مشتریان از خدمات پس از فروش ایران خودرو بهبود یافت

تیتر 20 - براساس نتایج ارزیابی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران که دربرگیرنده نتایج،‌ فرآیندها و زیرساخت های شرکت ها و نمایندگی های ارایه دهنده خدمات است،‌ بیانگر روند رو به بهبود در شاخص های رضایت مشتریان از خدمات پس از فروش ایران خودرو است.

برمبنای این گزارش، آخرین وضعیت نتایج ارزیابی که برای سال95 است حکایت از کسب رتبه نخست خدمات پس از فروش ایران خودرو دارد.در این بررسی شاخص نظام‌های مدیریتی،‌ وضعیت نمایندگی های مجاز و رضایت تلفیقی مشتریان در سال 95 با امتیاز 4/79 به شرکت ایساکو اختصاص یافت. این شرکت در حالی این امتیاز را کسب کرده که میانگین کشوری این عدد 6/65 بوده است.

اقدامات متنوع ایساکو در جلب بیشتر رضایت مشتریان،‌ موجب کسب رتبه نخست در ارایه خدمات به مشتریان در 8 سال متوالی شده است. این نتایج پس از بازنگری در دستورالعمل های ارزیابی و سختگیرانه تر شدن آن و همچنین افزایش خودروهای جدید در ناوگان خدمت گیرنده کسب شده است.

همچنین در سال جاری امتیاز رضایت مشتریان از خدمات پس از فروش ایران خودرو رشد 32 امتیازی را تجربه کرده است. خدمات پس از فروش ایران‌خودرو، از ابتدای سال جاری توانسته به صورت صعودی امتیاز خود را در شاخص رضایت مشتری ارتقا داده و امتیاز 711 خود را در تابستان 95 به 743 در مهر ماه سال جاری برساند.

 از برجسته ترین این خدمات می توان به امدادرسانی هوشمند،‌ اجرای طرح سامانه هوشمند اتوکلیک، پذیرش مشتری به صورت شبانه روزی در 250 نمایندگی منتخب،‌اجرای طرح دوشیفت کردن نمایندگی ها در کلانشهرها،‌ ارایه طرح های ویژه و گسترده خدمت رسانی، استفاده از فناوی اطلاعات در پذیرش، طراحی مدل تخصیص سیستمی و بازاریابی هوشمند قطعات، آموزش مشتریان محصولات و پرسنل شبکه، توسعه خدمات الکترونیک به مصرف کنندگان محصولات ایران خودرو و جاری سازی استانداردهای بین المللی اشاره کرد.

گفتنی است شبکه خدمات پس از فروش ایران خودرو با دارا بودن 11 دفتر منطقه ای،‌ حدود 750 نمایندگی در داخل کشور و 27 نمایندگی در خارج و حدود 1100 فروشگاه مجاز فروش قطعات، به مشتریان و دارندگان محصولات گروه صنعتی خدمات ارایه می کند.
ارسال نظرات
موضوعات روز