جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۲۰ دی ۱۳۹۶ - ۰۷:۳۱
برند ال سی وایکیکی مانند فصول گذشته سال که حراجی را برای پایان هر فصل در نظر می‌گرفت، این بار کمی زودتر از موعد از حراج زمستانه خود خبر داده است.
کد خبر: ۲۱۸۵۹
حراج زمستانی ال‌سی‌وایکیکی آغاز شد

تیتر 20 - زمانی صاحبان برندها حراج‌های آخر فصلیشان را همان طور که از اسمشان مشخص است در انتهای هر فصل برای مشتریانشان در نظر می‌گرفتند.

 همه ما زمانی را به یاد می‌آوریم که در انتهای هر فصل با کیسه‌هایی مملو از نیازهای جذاب فصلی به خانه باز می‌گشتیم و  مجبور بودیم به ناچار آن‌ها را تن نکرده برای سال بعد انبار کنیم. 

اما چند سالی است که زمان این حراج‌ها تغییر کرده است و اگر در اولین روزهای حراج، پاساژ‌گردی را آغاز کنیم می توانیم 2 ماهی را از لباس‌هایی که با تخفیفات برای خودمان خریده‌ایم استفاده کنیم. 

هر ساله حراج‌های زمستانه معمولا از اواسط بهمن ماه آغاز می‌شدند و تا انتهای فصل ادامه داشتند، اما امسال حتی در اواخر آذرماه و اوایل دی ماه هم شاهد اتیکت‌های حراج بر روی شیشه مغاره‌ها بودیم. 

شاید دلیل این حراج‌های زودتر از موعد بی ربط به شرایط جوی و باران و برفی که قصد آمدن ندارند نباشد. بازار کساد فروشندگان حالا آن ها را مجبور به تشویق مشتریان برای خرید کرده است. 

در این میان برند ال سی وایکیکی هم مانند فصول گذشته سال که حراجی را برای پایان هر فصل در نظر می‌گرفت، این بار کمی زودتر از موعد از حراج زمستانه خود خبر داده است.

طی این حراج، تخفیف ۳۰درصدی بر روی تمامی اجناس این برند اعمال خواهد شد تا خریدی شیرین برای شما در زمستان ۹۶ رقم بخورد.

هم اکنون این حراج در تمامی شعب ال سی وایکیکی در ایران برقرار است و شما با خرید از هر یک از شعب ال سی از تخفیف ۳۰درصدی آن بهره مند خواهید شد.

ارسال نظرات
موضوعات روز