جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۲۳ دی ۱۳۹۶ - ۰۷:۳۶
کمک دایی به شفر؛
پرسپولیس با پیروزی مقابل سیاه جامگان توانست یک ربان قرمز دیگر به جام هفدهم بزند و حالا مردان برانکو راحت‌تر برای جشن قهرمانی این فصل نقشه می‌کشند اما هنوز یک ایستگاه مهم دیگر در مسیر آن‌ها قرار دارد که ممکن است همه چیز را عوض کند!
کد خبر: ۲۱۹۵۲
تیتر 20 - پرسپولیس با پیروزی مقابل سیاه جامگان توانست یک ربان قرمز دیگر به جام هفدهم بزند و حالا مردان برانکو راحت‌تر برای جشن قهرمانی این فصل نقشه می‌کشند اما هنوز یک ایستگاه مهم دیگر در مسیر آن‌ها قرار دارد که ممکن است همه چیز را عوض کند!

استقلال تهران که با آمدن سرمربی آلمانی، به خوبی احیا شد، به جز شکست مقابل پرسپولیس در هفته دهم، در 10 بازی دیگر خود حتی به شکست نزدیک هم نشد و توانست تا هفته نوزدهم، قاطعانه امتیاز جمع کند. این تیم در 8 بازی متوالی گلی را دریافت نکرد تا دروازه‌بان جوانش صاحب رکورد ایران شود اما این رکورد در دو هفته اخیر تاثیر خوبی روی تیم شفر نداشت.

تیم استقلال که پس از پیروزی مقابل همنام خوزستانی، حسینی را بالاتر از بیرانوند دید، امتیازگیری را فراموش کرد و به نوعی تمرکزش را روی حفظ رکورد دروازه‌بان گذاشت! همین مساله جسارت آبی‌ها را کم کرد به‌طوریکه مقابل تراکتورسازی و همچنین سایپا، دیگر از آن اسقلال تهاجمی که بیشتر به دروازه حریف فکر می‌کرد خبری نبود و برعکس بازیکنان این تیم از ترس باز شدن دروازه خودی، در دو بازی اخیر خود کمتر میل به حمله و گلزنی از خود نشان دادند.

به این ترتیب، تیمی که در 7 بازی 14 گل زده بود، در دو بازی آخر نتوانست بیشتر از یک بار به گل برسد تا 4 امتیاز مهم را از دست بدهد اما گلی که سایپا به استقلال زد اگر چه 3 امتیاز خانگی را از این تیم گرفت اما ترس آبی‌ها را از بین برد و حالا آن‌ها دیگر دغدغه باز شدن دروازه خودی و خراب شدن رکورد کلین شیت پیاپی را ندارند.

این اتفاق بدون شک، جسارت را به تیم شفر که دو هفته را با احتیاط پشت سر گذاشت باز می‌گرداند. در بازی شب گذشته هم استقلال وقتی از حریف خود پیش افتاد، بازی را به مردان دایی واگذار کرد و بیشتر به حفظ دروازه خودی مشغول شد اما پس از گل حریف، دوباره بازی را در اختیار گرفت و اگر بدشانسی به پای قربانی نمی‌چسبید، آبی‌ها برنده از زمین خارج می‌شدند.

این موضوع، بدون شک زنگ خطری برای پرسپولیس خواهد بود که پس از 5بازی  دیگر باید مقابل همشهری خود قرار بگیرد. اگرچه ایندو تیم درحال حاضر 16امتیاز با هم اختلاف دارند اما تا پایان فصل، زمان زیادی باقی مانده و کوچکترین اشتباه می‌تواند ضرر بزرگی را به وجود بیاورد.

آبی‌ها که فعلا دستشان از جام دور مانده، قطعا دربی را یک فینال می‌بینند که پیروزی در آن تمام ناکامی‌های فصل را جبران خواهد کرد و در طرف مقابل، صدرنشین که تمام تلاشش حفظ قهرمانی است، فشار زیادی را به خاطر این مساله تحمل می‌کند و دغدغه دربی هم می‌تواند این فشار را چند برابر کرده و روی کیفیت کار تیم تاثیر مستقیم بگذارد. تیم برانکو ممکن است با قبول شکست در دربی، روی دور ناکامی بیفتد و امتیاز‌های آخر فصل را از دست بدهد و این اتفاقی است که همواره نه تنها در لیگ ایران بلکه در همه جای دنیا می‌افتد و یک امر عادی و طبیعی در فوتبال محسوب می‌شود.

با این تفاسیر، نتیجه بازی دیشب برای شفر بد نشد و شاید او واقعا از این تساوی راضی باشد چرا که ترس کاذب تیمش به خاطر گل نخوردن، از بین رفت و او دوباره می‌تواند به بازی‌های زیبا و بردهای پرگل تیمش فکر کند و خیالش راحت باشد که تیمش از این به بعد، امتیازها را کامل می‌گیرد./برنا
برچسب ها: پرسپولیس برانکو
ارسال نظرات
موضوعات روز