پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۲۳ دی ۱۳۹۶ - ۰۷:۴۳
توافق 18‌ماهه مهاجم سابق پرسپولیس و الغرافه پس از سریال شایعات
پس از گذشت چند روز از حضور مهدی طارمی در قطر و انتشار اخبار ضد‌و نقیض درباره این بازیکن، سرانجام روز گذشته مهاجم تیم ملی ایران با عقد قراردادی رسمی به عضویت تیم الغرافه درآمد.
کد خبر: ۲۱۹۵۶
تیتر 20 - پس از گذشت چند روز از حضور مهدی طارمی مهاجم‌ ملی‌پوش تیم پرسپولیس در قطر و انتشار اخبار ضد‌و نقیض درباره این بازیکن، سرانجام روز گذشته مهاجم تیم ملی ایران با عقد قراردادی رسمی به عضویت تیم الغرافه درآمد. طارمی که اواسط هفته گذشته برای انجام تست‌های پزشکی راهی دوحه شده بود، زمانی که پاسخ تست‌ها مطلوب باشگاه الغرافه شد و طرفین سر میز مذاکره نشستند، شرایط جدیدی را برای عقد قرارداد مطرح کرد که نزدیک بود مانع از حضور او در لیگ ستارگان شود.

روز پنج‌شنبه رسانه‌های عربی و داخلی از احتمال به توافق نرسیدن طارمی و الغرافه خبر دادند و دلایل مختلفی هم برای این امر ذکر شد. برخی از تاکید طارمی به اضافه شدن آپشن‌هایی مانند حق گلزنی و پاس گل دادن در قراردادش نوشتند و بعضی دیگر از درخواست مهاجم تیم ملی برای گنجاندن بندی در قراردادش‌ با الغرافه خبر دادند که به او اجازه دهد در صورت داشتن پیشنهاد اروپایی با پرداخت کل دریافتی‌اش از الغرافه قراردادش را فسخ کند و به تیم اروپایی بپیوندد. بر مبنای همین فرضیه‌ها و شنیده‌های غیررسمی بود که عنوان شد احتمال دارد طارمی و الغرافه به توافق نرسند و در این میان شایعه‌ای هم مطرح شد مبنی بر این‌که در صورت عدم توافق‌‌ و بازگشت طارمی به پرسپولیس‌ احتمال دار‌د که داستان ریزه‌اسپور ترکیه تکرار شود!

همین مسئله موجی از نگرانی را بین هواداران پرسپولیس ایجاد کرد و بیم آن می‌رفت که دوباره پرسپولیس و طارمی از سوی فیفا تنبیه، جریمه و محروم شوند. اما ظاهرا این موضوع بی‌پایه و اساس بوده و گفته می‌شود این جوی بوده که از سوی کسانی که از ترانسفر طارمی سود می‌بردند به راه افتاده بود تا او تحت‌فشار قرار گرفته و زودتر قراردادش را ببندد و آن‌ها هم زودتر‌ به پولشان برسند. سرانجام روز گذشته رسانه‌ها از توافق طارمی خبر دادند. ‌مدت زمان این قرارداد یک سال و نیمه اعلام شد‌ و گویا طبق بندی که در قرارداد طارمی با باشگاه الغرافه وجود دارد این بازیکن در صورتی که بعد از جام‌جهانی 2018 پیشنهاد خارجی داشته باشد، می‌تواند با پرداخت کل دریافتی‌هایش از باشگاه قطری، قراردادش را به صورت یکطرفه فسخ کند و راهی تیم مدنظر شود. آقای گل ‌2 فصل اخیر ایران در شرایطی به آرزوی دیرینه‌اش که لژیونر شدن بود، رسید که بارها گفته بود هرگز در تیم‌های کشورهای عربی بازی نخواهد کرد و هدفش حضور در تیم‌های اروپایی است/خراسان
برچسب ها: طارمی پرسپولیس
ارسال نظرات
موضوعات روز