جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۲۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۰
حضرت آیت الله العظمی نوری همدانی:
حضرت آیت الله العظمی نوری همدانی در دیدار مدیرعامل و جمعی از مدیران ارشد گروه سایپا گفت: فعالیت در حوزه خودروسازی خدمت بزرگی است، البته باید دقت زیادی داشت تا تولیدات ایمن و مطمئن به مردم ارائه شود و اگر کار با این نیت انجام شود، خداوند هم برکت عنایت خواهد کرد.
کد خبر: ۲۱۹۷۹
فعالیت در حوزه خودروسازی خدمت بزرگی است

تیتر 20 - حضرت آیت الله العظمی حسین نوری همدانی در دیدار مدیرعامل و جمعی از مدیران ارشد گروه خودروسازی سایپا گفت: خدمت به جامعه اسلامی یک عبادت است و این توفیقی است که خداوند به شما و همکارانتان عنایت کرده است .

وی افزود: افراد در هر شغلی که مشغول فعالیت هستند باید با نیت انجام خدمت به مردم کار کنند و در آن به دنبال کسب منفعت کم باشند چرا که در دین مبین اسلام هم تاکید به این موضوع شده ودر تجارت باید خدمتی که انجام می شود با منفعت و سود کم باشد تا این خدمت برای افراد متقاضی ارازن تر انجام شود.

آیت الله نوری همدانی تاکید کرد: برای انجام هر کاری به خصوص کارهای صنعتی باید کار به دست کارشناسان و متخصصان واگذار شود تا موفقیت در آن کار صورت پذیرد و مدیران حوزه صنعت خودرو هم باید درانجام کار خود دقت نظر داشته باشند و محصولات با استحکام و ایمن تولید کنند.

وی افزود: در این حوزه فعالیت، خدمت بزرگی است و البته باید دقت زیادی داشت تا تولیدات ایمن و مطمئن به مردم ارائه شود و اگر کار با این نیت انجام شود، خداوند هم برکت عنایت خواهد کرد.

این مدرس حوزه علمیه با اشاره به افزایش کیفیت و دقت در مراحل ساخت خودرو گفت: باید کار به صورتی انجام شود که مردم علاقه ای به استفاده از اجناس خارجی نداشته باشند و بر همین اساس باید تولید در داخل کشور بر اساس نظر متخصصان و با رعایت مسایل ایمنی، کیفیت، زیبایی و ... انجام شود و در این صورت کشور از وابستگی بی نیاز خواهد شد.

در ابتدای این دیدار مهندس محسن جهرودی به ارائه گزارشی از عملکرد گروه خودروسازی سایپا پرداخت.

وی گفت: محصولات گروه سایپا خانواده گسترده ای را شامل می شود که به جز پراید خودرو برلیانس در 3تیپ مختلف تولید می شود و خودرو آریو در یک تیپ خاص در حال تولید است همچنین خودرو چانگان به شکل کلاس اور و اس یو وی تولید و خودرو نیمه لوکس دیگری به نام سراتو نیز در چرخه گسترده تولید سایپا قرار دارد.

وی ا فزود: طی 2 ماه گذشته در حال ترسیم برنامه ای جهت مبحث تنوع محصول، رضایت مشتری و جایگزینی محصول هستیم.

جهرودی تصریح کرد: در خصوص جایگزینی خودرو پراید با محصول جدید، مذاکرات جدی را با طرف های تجاری شروع کرده و امید داریم در سال آینده با خبرهای خوش مجدد خدمت جنابعالی برسیم.

وی افزود: محصولی که در حال حاضر جایگزین محصول پراید می شود از لحاظ قیمتی بسیار نزدیک به خودرو پراید است اگرچه نمی توان قیمت آن را همانند پراید در نظر گرفت ولی تمام سعی خود را خواهیم کرد که این بخش از بازار را مدیریت کنیم تا به اقشار آسیب پذیر ضرری وارد نشود.

علاوه بر اینکه  کیفیت این محصول در نظر گرفته شده در سطح استانداردهای جهانی است و پلت فرم آن نیز به نوعی مگا پلت فرم محسوب می شود که می توان بر روی این پلت فرم 6 محصول خودرو تولید کرد که هزینه های سربار تولید به شدت کاهش پیدا می کند./سایپا نیوز
ارسال نظرات
موضوعات روز