پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۲۴ دی ۱۳۹۶ - ۰۷:۳۳
گرشاسبی:
حمیدرضا گرشاسبی، سرپرست باشگاه پرسپولیس در نشست خبری باشگاه پرسپولیس حرف‌هایش را با بحث جدایی طارمی آغاز کرد
کد خبر: ۲۲۰۰۶
تیتر 20 - حمیدرضا گرشاسبی، سرپرست باشگاه پرسپولیس در نشست خبری باشگاه پرسپولیس حرف‌هایش را با بحث جدایی طارمی آغاز کرد: «ما طارمی را به جلسه هیئت مدیره دعوت کردیم تا پیشنهاد تمدید بدهیم تا شاید با جبران کردن، دل هواداران را به دست بیاورد. برانکو و پیروانی بارها با او جلسه گذاشتند اما تفکر طارمی به این گونه بود که می‌خواست در خارج از کشور تجربه کسب کند. ما اجازه نداریم که عظمت باشگاه پرسپولیس را به خاطر یک بازیکن که از تیم دل کنده زیر سوال ببریم.

طبق تفاهم‌نامه‌ای که طارمی امضا کرده او باید بخشی از دریافتی‌اش از الغرافه را به پرسپولیس بدهد. همچنین تمام پاداشی که فیفا برای بازیکنان ملی‌پوش در نظر گرفته باید به صورت کامل به حساب باشگاه واریز شود.» گرشاسبی درباره پرداخت مطالبات ژوزه گفت: «ژوزه تمام شد. خیالتان راحت. بدهی‌ها صفر شد و خواهشم این است که دیگر بحثش را نکنید چون پرونده‌اش بسته شد.»

سرپرست باشگاه پرسپولیس در بخش دیگری از نشست خبری در پاسخ به پرسشی مبنی بر این‌که آیا کسر امتیاز پرسپولیس را تهدید می‌کند یا نه، توضیح داد: «تمام مباحث مالی به صورت شفاف و قانونمند انجام می‌شود. مبلغ ۱۷ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان از جریمه‌های فیفا رفع شده و دینی بود که بیشترش به صورت ناحق از حلقوم پرسپولیس بیرون کشیده شد و کمر باشگاه را در یکی، دو سال اخیر خم کرد اما خوشبختانه با درایت همه، بخش عمده‌ای از آن حل شده است.»

او همچنین در پاسخ به این پرسش که آیا قرارداد برانکو به صورت قطعی 2 ساله است یا در سال دوم مشروط تمدید می‌شود، گفت: «تمام مواردی که به ذهن شما می‌آید، در قرارداد لحاظ شده و مشکلی نیست. باز هم تاکید می‌کنم که برانکو مربی حرفه‌ای است و هیچگاه با هیچ شخصی مشکل پیدا نخواهد کرد.» او درباره بدهی زیادی که باشگاه به برخی افراد مانند گولچ، گابریل، بنگستون، همامی و علی دایی دارد، گفت: «پرداخت خارجی‌ها انجام شده است. تا الان طلب ۵۰ فوتبالیست از سال‌های قبل مانده بود که حل شد. با برخی از این بازیکنان که نام بردید صحبت کردیم و تفاهم‌هایی نیز انجام شد. البته بعضی با سخت‌گیری جلو می‌آیند که باید حل شود.»

گرشاسبی درباره پرداخت جریمه پرونده ریزه‌اسپور توضیح داد: «ما باید از طارمی به مراجع قضایی شکایت می‌کردیم تا می‌توانستیم این مبلغ را بگیریم اما خوشبختانه بخشی از این پول به پرسپولیس بازگشت و شکایت منتفی شد. فرض کنید طارمی توان پرداخت این مبلغ را نداشت و ما باید در مرحله آخر او را به زندان می‌انداختیم که این موضوع در شان باشگاه نبود که چنین رفتاری کند. در مورد تمدید قرارداد با بازیکنان هم باید بگویم تا زمانی که قرارداد برانکو امضا نمی‌شد اجازه مذاکره با بازیکنان را نداشتیم اما الان لیست را آماده کرده است تا به ما بدهد.»/خراسان ورزشی
برچسب ها: پرسپولیس طارمی
ارسال نظرات
موضوعات روز