سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 2024 March 19
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۲۷ دی ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۸
همایش رایگان «ماساژ و تاثیر آن بر زیبایی» روز جمعه 29 دی از ساعت 15 تا 17 با هدف ارتقای دانش فرهنگ ماساژ های شرقی در هتل آساره تهران برگزار می شود.
کد خبر: ۲۲۱۰۹

ماساژ و تاثیر آن بر زیبایی


تیتر20 - همایش رایگان «ماساژ و تاثیر آن بر زیبایی» روز جمعه 29 دی از ساعت 15 تا 17 با هدف ارتقای دانش فرهنگ ماساژ های شرقی در هتل آساره تهران برگزار می شود.

درمیان اقتصاد های پیشرفته و جوامع مدرن، یکی از رشته های نوظهور؛ اما بسیار گران قیمت که گردش مالی زیادی دارد و با صنعت گردشگری نیز در هم تندیده است، صنعت اسپا و ماساژ است.

این بخش از خدمات مدرن در اقتصاد کشورهایی که اقتصادی برپایه خدمات و گردشگری دارند، چنان مهم و حیاتی است که به عنوان یکی از شاخصه های اصلی اقتصادی و حتی بین المللی برخی از جوامع به شمار می روند.

نکته قابل اهمیت این است که تقریبا جامعه ای را نمی توان یافت که این روزها از این روش های نوین خدماتی بی نیاز بوده و اهمیت افزایش دانش و به روز رسانی تکنیک های موجود را در دستور کار قرار نداده باشد.

در کشور ما هم این مساله به خاطر درصد بالای بیکاری و کاهش رونق اقتصادی در سال های گذشته درگیر آن بوده ایم، اهمیت زیادی دارد و تاکید بر بخش خدمات عمومی که اسپا و ماساژ هم بخشی از آن است می تواند قسمتی از بار اشتغال زایی را بردوش گیرد.

البته نباید فراموش کرد که خدماتی مانند اسپا و ماساژ به خودی خود نیز حاوی فواید و مواهبی است که تاثیر آن بر زیبایی، سلامت، نشاط و شادابی اجتماعی کاملا تایید شده است و گردش مالی بالای این صنعت نیز بر این عناصر متکی است.

با رونق این صنعت چه بسیار جوانان و فارغ التحصیلان مستعد ایرانی که می توانند بدون سرمایه گذاری درآمدهای چند میلیونی داشته و اشتغال دامنه دار خود را تضمین نمایند.

البته بدیهی است که علاقه مندان برای ورود به این عرصه نیازمند به گذراندن دوره هایی هستند که خوش بختانه برخی از موسسات داخلی با بومی سازی و به روزرسانی تکنیک ها و دانش این عرصه امکان توسعه آموزش های لازم را در کشور فراهم کرده اند.

یکی از موارد جدید، همایش رایگان «ماساژ و تاثیر آن بر زیبایی» است که روز جمعه 29 دی از ساعت 15 تا 17 با هدف ارتقای دانش فرهنگ ماساژ های شرقی در تهران برگزار می شود.

در این همایش و سمینار آموزشی که شرکت راما اسپا برگزار کننده آن است، موسسه راما اسپا با همکاری سازمان فنی حرفه ای، دانشگاه علمی و کاربردی و دانشگاه پیام نور به صورت فشرده یک برنامه آموزشی را برای متقاضیان در نظر گرفته است که در آن بر جنبه های مختلف خدمات اسپا و ماساژ تاکید می شود؛ اما تمرکز اصلی همایش بر تاثیر ماساژ و اسپا بر زیبایی است.

البته مراقبت های متداول از صورت و بدن نیز بخش های دیگری از آموزش های ارائه شده در این سمینار است.

برای ورود به این حوزه جذاب قبل از هرچیز باید دانست که مانند گذشته «ماساژ فقط مشت و مال نیست» هرچند که از آن نشات می گیرد. این سرویس مدرن، روز به روز علمی تر می شود و از سوی دیگر با جنبه های مختلفی از علوم پزشکی نیز در تعامل و ارتباط است.

از این نظر، کارشناسان سلامت و پزشکان متخصص برتاثیر ماساژ بر سلامتی و زیبایی تاکید کامل دارند و حتی در موارد متعدد، پزشکان برجسته اداره کنندگان موسسات اسپا و ماساژ هستند.

خوش بختانه در سال های اخیر موسسات تخصصی فعال در حوزه اسپا و ماساژ توانسته اند ضمن به روز رسانی این تخصص در کشور ایران در قالب سمینارها و رویدادهای آموزشی، سطح دانش عموم و فعالان این عرصه را افزایش دهند.

موسسه «راما اسپا» با برگزاری بیش از 40 دوره آموزشی ماساژ و اسپا توانسته است خود را به عنوان یکی از پیشگامان این صنعت در ایران معرفی نماید.

ماساژ و تاثیر آن بر زیبایی


یکی از موارد خاص این سمینار آن است که در طی آن، افراد به صورت رو در رو و درقالب آموزش های ورکشاپی خواهند توانست سوالات تخصصی و حرفه ای خود را درخصوص ماساژ و اسپا با مدرسین و برگزار کنندگان سمینار در میان گذاشته و پاسخ سوالات خود را دریافت نمایند.

از آن جایی که به طور کلی یکی از اصلی ترین رویکردهای خدمات ماساژ و اسپا تاثیرگذاری بر سلامت و زیبایی ظاهری افراد است، در این سمینار هم هدف اصلی برگزار کنندگان تمرکز بر جنبه های اثرگذار ماساژ بر زیبایی است.

برگزاری چنین سمیناری را از آن جا باید به فال نیک گرفت که نگاهی به جایگاه صنعت ماساژ و اسپا در دنیا حکایت گر آن است که این بخش از خدمات نه تنها بسیار پول ساز است و استقبال روز افزونی از آن می شود، بلکه سیاست گذاران سلامت عمومی و نشاط افزایی در جوامع مترقی، سخت به دنبال توسعه این بخش از فعالیت ها به عنوان فاکتورهای موثر بر سلامت و اقتصاد هستند.

با توجه به ویژگی های جمعیتی و برخی از فاکتورهای عمومی که درحال حاضر در جامعه ایرانی مشاهده می شود، توجه به صنعت اسپا و ماساژ قطعا می تواند در ارتقای زندگی اجتماعی ایرانیان موثر واقع شود.

برای اطلاعات بیشتر و شرکت در این همایش رایگان با شماره 02128427711 تماس بگیرید.

ارسال نظرات
موضوعات روز