پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۲۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۹
بعد از انتشار خبر بازگشت به کار بازنشسته میلیاردی به بانک مرکزی، کاربران تسنیم، نظرات متعددی را به ثبت رسانده اند که در این خبر منتشر می کنیم.
کد خبر: ۲۲۱۲۹
پاداش یک میلیاردی "نجومی" نیست؟

تیتر 20 - در خبری که روز قبل تسنیم منتشر کرد، آمده بود: "یکی از مدیران ارشد بانک مرکزی هفتم دی ماه امسال بازنشسته شده ولی مجدداً از نهم دی ماه به میرداماد بازگشته است.

خبرهای رسیده به تسنیم حکایت از آن دارد که این فرد بعد از دریافت پاداش حدود یک میلیارد تومانی بار دیگر در بانک مرکزی برگشت به کار شده است، آن‌هم درحالی که جوان‌های تحصیل‌کرده و بعضاً نخبه پشت درهای بانک مرکزی و سایر ادارات دولتی جویای کار هستند، بنابراین لازم است مسئولان بانک مرکزی در خصوص دلایل این اقدام پاسخ مناسبی به افکار عمومی بدهند."

این خبر بعد از انتشار در تسنیم، بازتاب های مختلفی را در رسانه ها و بین مردم به همراه داشت. مردم در نظراتی که روی همان خبر در خبرگزاری تسنیم درج کرده اند، از بانک مرکزی سوال کردند که آیا قرار نبود ماجرای حقوق ها و پاداش های نجومی برای همیشه تمام شود؟

یکی از کاربران از رئیس کل بانک مرکزی سوال کرده است که آیا پاداش یک میلیاردی بعنوان "پاداش نجومی" محسوب نمی شود؟ همچنین کاربر دیگری از سیف پرسیده است که آیا سایر کارمندان بانک مرکزی هم اینطور پاداش می گیرند؟

باتوجه به اهمیت خبر و البته نظرات کاربران، تسنیم در ادامه برخی از نظرات مردمی را منتشر کرد؛

نامدار:

بنده خدا لابد بازنشسته شده و حالا که قراره نوه نتیجه ها بیان خونش حقوق بازنشستگی کفاف نمی ده برای شرمنده نشدن توی سن بالا هم باید کار سخت!! انجام بده. شمام بشینید تا بانک مرکزی جوابتونو بده...

نمیگم:

اگه حیف و میل ها در بانک مرکزی منحصر به همین یک میلیارد باشه باور کنید من اصلاً انتقادی ندارم. مسئله اینه که منحصر به اینها نیست. من اصلاً وقتی اسم بانک مرکزی میاد فقط یاد ژن خوب میفتم. 

علی:

هرکس توی این مملکت درس خواند و برایش هزینه شد تا یک مدیر توانمند بشود و دارای مسئولیت شد و کسب تجربه کرد با همین افکار او را به کشورهای دیگر، به بخش خصوصی و ... راندیم. از زحمات شبانه روزی و زحمات و تجاربی که این شخص داشته خبری درج نمی کنید اما پاداش او را با تیتر درشت منعکس می کنید. این انصاف است.چرا همیشه سرمایه انسانی بانکها سیبل انتقادات رسانه ها هستند؟ انصاف حکم می کند که نظر بنده رو منتشر کنید

رضا:

قرار نبود دولت جلوی حقوق ها و پاداش های نجومی رو بگیره؟ یه سوال داریم از بانک مرکزی؛ پاداش یک میلیارد و خورده ای که به این مدیرتون دادید؛ نجومی نبود؟

آقای سیف به بقیه کارمندان بانک مرکزی هم اینطوری پاداش میدید؟

علی:

پول خون باباشم میگرفت اینقدر نمیشد.

مجتبی:

لطفا اگر شماره یا کانال ارتباطی با صدا و سیما دارید بفرمایید تا این خبر را رسانه ای کنیم...

بی نام:

چه پاسخی مگه تاحالا پاسخ دادن مگه این همه بازنشسته که دارن توآموزش پرورش کارمیکنن وکلی جوون بیکارپشت دربها موندن براش پاسخی دارن.

مژگان :

تورا بخدا نظر که میدهیم بنویسید که به گوش مسئولان برسد بازنشته ای که یک میلیارد تومان پاداش گرفته که نمیدانیم چکار کرده که این همه بهش پاداش دادند حتما فک و فامیلشونه.

س.ق:

سن و سنوات بازنشستگی برای افراد چقدر است؟

کارمند بانک :

کارمند بانک اگر در طول سی سال کار کرده باشد برای رسیدن به بازنشستگی له له میزند / معلوم است که برخی مسئولین در بانک فقط ریاست کرده اند که میتوانند باز هم کارکنند.

من با کسانی که سود غیر متعارف مثلآ28%ویا32%ویابه قول سیف 86%ازموسسات میگرفتن کاری ندارم حتمآ هردو طرف موافق این عمل بوده اند بنده 35 سال زحمت کشیدم وزره زره پول گذاشتم کنار البته با درمضیغه گذاشتن خانواده تا اینکه بشود روزی برای فرزندان بیکارم شغل وهمسر وزندگی حداقلی فراهم کنم سودی هم که به آن تعلق میگرفته اسمی 22%ولی واقعی 18.5%بوده که درهمان زمان اکثربانکهای دولتی وخصوصی سودی بیشتر ویابرابر به سپرده گذار میداده اند والان 7 ماهه که ازسررسیدسپرده ام میگذردوپولم را نمیدهند.

رضا:

یک میلیارد وسیصد میلیون تومان اصلاح کنید!

مالباخته تعاونی وحدت:

چرا پول من بدبخت مالباخته که پول خونه و تمام پس انداز یک عمر کار در هوای گرم و سوزان جنوب اونهم ماه دو سال 96در تعاونی وحدت که به اسم موسسه توسعه بود گذاشتم و دو دو روز بعد انتخابات روحانی موسسه دچار مشکل شد و حتی یک ریال من سود نگرفتم و تمام زندگیم نابود شد.
ارسال نظرات
موضوعات روز